|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Om en drøy måned overtar vi vårt nye hus, som bærer preg av at madammen som bor der nå nærmer seg 80. I første omgang blir det hovedsakelig maling på oss, så får vi ta noen større ting etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Skumring. Fineste i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Sand |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?
Den er utrolig fin! Jeg drømmer om å ha den i ett eller annet rom.
![]() |
#10 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Har refleksjon i stua og synes den er fin! Har Sand på kjøkkenet og i gangen og den fargen elsker jeg faktisk!! Litt kald beige. Ville jeg hatt den i stua? Ikke helt sikker, det hadde kommet an på møbler etc., men det er en veldig fin farge i alle fall!
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Chi er en fin "hvitfarge". Broren min har akkurat malt stue og kjøkken med den, og det ble lekkert. |
![]() |
![]() |
#12 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?05o2-y ( eggehvit) eller Skumring |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Vi har "chi" i taket overalt i huset. Ville ikke ha helt kritthvit, derfor ble det den. Ellers har vi "tudor" i stua og gangen. Det er en veldig lys farge som heller litt mot brunt. På kjøkkenet har vi en som heter "lys toscana" som er litt mer gul i fargen, uten at den er gul =)
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?http://ladypurecolor.jotun.no/
![]() |
#15 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Vi har valgt tudor i etpar rom. Jeg vil si den er grå, veldig lys grå. Jeg synes den er veldig fin hvis man vil ha litt farge, men alikevel ha det veldig lyst. I de andre rommene har vi eggehvit. I dagslys er tudor veldig lys, i svakere lys er det en varm og fin gråfarge.
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Heilt enige =)
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Jeg synes fortsatt s0500n, fordi den ikke er helt kritthvit og den går til alt! Også kan du ha den på både tak og vegger. :enkel:
![]() |
#18 |
Ringskrømt
|
Vi har chi på stue, kjøkken og soverom, og den er veldig fin!
![]() |
#19 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken farge skal vi male vår nye stue i?Vi har en jeg kjøpte på sparket i sommer. Tror den heter "lys lin". Mange som kommenterer den.
![]() |
|
|