|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Hvilken helautomatiske ikke-nespresso espressomaskin er best?Det lurer jeg på idag.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken helautomatiske ikke-nespresso espressomaskin er best?Jeg har hatt min Senseo i 8 år og er veldig fornøyd med den fortsatt. Jeg kjøper pads i Nederland og på nett ettersom utvalget av Senseo-pads foreløbig er begredelig i Norge. I Norge selges kun de to ,etter min mening, dårligste smakene, og det er litt synd, for kaffen er veldig god med riktige pads.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken helautomatiske ikke-nespresso espressomaskin er best?Jeg ville begynt med å sjekke en Gaggia Titanum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilken helautomatiske ikke-nespresso espressomaskin er best?
Den har vi, og den kan virkelig anbefales på det aller stekeste.
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken helautomatiske ikke-nespresso espressomaskin er best?Naar vi kjoepte maskin tok vi den som de anbefalte paa kaffe.no, delongi sin helautomatiske var det den gangen. Er godt fornoyd med alt unntatt at pakningen til melkebeholderen maa byttes ca hvert aar.
![]() |
#8 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken helautomatiske ikke-nespresso espressomaskin er best?Vi har denne: http://www.kaffe.no/?l=5&ls=155&h=364 fra deLonghi og absolutt elsker den. Den fikk ikke topp på melkesteamer i denne testen, men jeg synes den fungerer godt nok. Dyr, men verdt det
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken helautomatiske ikke-nespresso espressomaskin er best?Mine ekspertvenner som har satt seg inn i det har endt opp med Jura alle sammen.
![]() |
![]() |
|
|