Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Stressa og trøtt sa du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 13:59   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stressa og trøtt sa du?

Undertegnede var på Ikea med barna i går. Det siste jeg skulle handle var rullegardin til loftsstua.

Storebror begynte å bli noe utålmodig og trampet avgårde mens han sa: "Om du ikke kommer nå mamma, går jeg fra deg! Du må høre etter!"
Jeg mumlet noe om at da ble det ikke noen til å betale verktøykassa han skulle få, mens jeg stod og studerte lengder på rullegardiner. 80 cm ja, det burde dekke glasset når karm fra ytterkant til ytterkant målte 90 cm. Jeg røsker med meg rullegardina og strener videre etter storebror som har gjemt seg.

Vel hjemme kommer jeg til å tenke på rullegardina og vinduet igjen. Så detter det inn i hodet mitt; Vinduet måler 90 cm i høyden, ikke i bredden. I bredden er det 130 cm. Sidelengs rullegardin burde vel gå?

Såh. Ikke handle rullegardiner når man har med seg bestemte 4-åringer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 14:03   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stressa og trøtt sa du?

Fort gjort.

Gammel 03-02-11, 14:22   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det hørtes kjent ut, ja.

Gammel 03-02-11, 14:36   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har visst klart noe tilsvarende, helt uten fireåring. Så om du trenger en 60 cm hvit Tupplur med kjedetrekk å skjøte med, så bare si i fra!

Gammel 03-02-11, 14:42   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Matilda: Godt å vite at jeg ikke er alene.

Hell i uhell kom mannen på at vi har en liggende som er 140 cm lang, den kan jo faktisk passe greit til hvis vi orker å kappe den.

minibolle mai 2012
Gammel 03-02-11, 14:44   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

De har ikke 130 uansett, tror jeg? Vi kjøpte nå i alle fall 140 til 2 130-vinduer for noen uker siden. (Men har vi hengt dem opp? Kappet dem? )

Gammel 03-02-11, 15:11   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Nei, de finnes kun i 120 og 140, men da kjøper jeg vanligvis de som er smalere, for de dekker glasset i vinduet greit siden karmene er 7 cm brede hver.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.