|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvilket tørrfor spiser hunden din?Jeg har en særball av en hund, som nekter å spise tørrfòr. Vi er nå på den fjerde sorten, og neida, sånt gidder man jo ikke å spise må vite. |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Royal Canin mini adult.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?
Jeg har ikke bevisst forsøkt å sulte han nei. Han er i utgangspunktet veldig tynn, og han er sta, så jeg er redd han hadde blitt enda tynnere hvis jeg hadde forsøkt meg på det. |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
En to tre dager går nok fint. Tilby mat morgen og kveld, ikke uten om det.
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Og jeg har tenkt å kastrere han ja, for han skal markere på hver hump i veien, ca hver halvmeter, uler og bjeffer på tispen i nabohuset, og er i stor grad ganske slitsom i perioder. Bikkja til naboen er diger, og han rekker henne vel omtrent til kneet, men det er visst ingen hindring |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
Ja, tyggebein og Dentostix går ned på høykant. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Min mor står for handling av tørrfor siden hun er oppdretter og får rabatter. Hun sverger til Royal Canin.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Åkkei... da vet jeg det. Da skal jeg begynne å sette det frem en liten stund om morgenen, og så igjen om kvelden. |
![]() |
![]() |
#11 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Min lille, kresne spiser Eukanuba lam og ris, med ei spiseskje leverpostei. Han har ikke de lekreste tennene, men vi blander leverpostei og kjøtt fra middagsrester i maten hans uansett, og det kommer vi til å fortsette med. Han har overproduksjon av magesyre, så om han ikke spiser jevnlig kaster han opp dammer med gult gørr overalt. Uaktuelt å sulte ham til han spiser, med andre ord.
![]() |
![]() |
#12 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Jeg kjøper Franks Pro Gold hos en oppdretter.
![]() |
#13 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Våre hunder har spist Pro Plan i alle år, de får mat på ettermiddagen/kvelden, og har det aldri stående fremme. En kopp tørt i skåla og etter "værsågod" tar det vel omtrent 1 minutt før skålene er renslikka. Hannhunden må være en underlig skrue, for selv etter 10 år digger han foret sånn at han står og sikler mens han venter på klarsignal til å glefse det i seg.
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Høyenergi fra Royal Canin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Jeg har hatt en hannvalp som ikke var så veldig interessert i maten sin. Royal Canin Mini Junior. Han skulle egentlig gått over på Adult, men siden har faktisk var litt vel tynn så har jeg fortsatt på Junior siden det er mer energi i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Vi har prøvd flere fra dagligvare, og det funker i k k e. Bla. Beneful, Pedigree, og nå har vi vel Frolic ja - de minste bitene. Neida, det smaker visst fysj og æsj. De bitene er ikke så harde heller som de andre vi har forsøkt, men det hjalp visst ikke nei. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Og lukt? Han spiser tørrfisk, trenger jeg å si mer? :spy: |
![]() |
![]() |
#19 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Vi har variert litt da hunden vår tydeligvis blir matlei.
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?Royal canin kan du forresten levere tilbake og bytte om hunden ikke liker det. Man kan visst ha brukt nesten halve sekken. I alle fall er det sånn på vår dyrebutikk. Vi benyttet det en gang da bikkja var valp.
![]() |
|
|