|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FotoalbumHva gjør dere ?
![]() |
#2 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FotoalbumJeg har familiealbum.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FotoalbumVi hadde bare familiealbum når vi var må.. men til komfirmasjonen gikk mamma gjennom alle bildene hun fant og lagde hver vår album. så jeg har en album med meg fra 0-14 år. er veldig glad i denne. Men 14 albumer ville blitt en del å bla i.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moden mamma
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: FotoalbumJeg har laget et album til hver av ungene. Det er bilder fra de første 3-4 årene. Jeg velger nøye ut hvilke bilder som skal inn. Nå albumene er fulle skal jeg kun bruke slike album med lommer til bildene så jeg slipper all limingen. I det første albumet har jeg bl.a ultralydbildene, svangerskapsskjemaet fra legen o.l. i tillegg til at jeg har beskrevet fødselen og barnas utvikling de første årene. Jeg har også et familiealbum hvor jeg setter inn de bildene som jeg ikke bruker i ungenes album. Jeg gjør ikke dette jevnlig så det blir en del skippertak noen kvelder innimellom når jeg har tid.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: FotoalbumHer begge ungene et album hver. Så har vi et bryllupsalbum. Og det er egentlig det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|