Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lillemor er seks år i dag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-11, 14:17   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Lillemor er seks år i dag

Da er lillefrøkna mi seks år.

Svangerskapet var en vanskelig tid for meg og ikke minst deg lille venn. Allerede i uke 24 ville du entre verden. Det ble tur med sykebil i hui og hast inn til rikshospitalet hvor barneleger, jordmødre og barnepleier tok i mot hos mitt i natten. Kuvøse stod klar til deg, men heldigvis skulle det vise seg at vi ikke trengte den. Seks uker lå jeg i bundet til sengen. En innfeksjon ble påvist og medisinert. Fikk også riedempende medsiner som skulle stoppe fødselen. Lungemodningssprøyter tatt slik at du skulle være litt mer rustet til å komme til verdenen. Heldigvis klarte vi å holde deg inne i magen min.

Du kom så til normal tid, helt perfekt var du.

I dag er du seks år jenta mi. Snart skolejente, noe mamma syns er fryktelig rart. Tiden har gått så fort. Elsker deg over alt på jord.

Hurra for lillemor!

Sist redigert av Misteri : 17-07-11 kl 09:09.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.