Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan utnytte Norema skap best?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 09:33   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan utnytte Norema skap best?

Ja altså, det står 3 stk Norema skap i leiligheten min med standard innredning, dvs en del for hengende tøy på overhylle og en den andre delen med hyller.
Men jeg kan ikke fordra disse hyllene. De er dype og høye og totalt ubrukelig.
Ser på Norema sine sider at de har sånne uttrekkshyller, men koster vel sikkert en formue kan jeg tro.
Elfa har trådhyller som passer inn, det er kanskje det enkleste??

Noe annet jeg ikke har tenkt på?
På mitt soverom må skapet stå, men på guttas rom kan det være en ide å sette inn skyvedørsgarderobe etterhvert, men kanskje ikke akkurat nå (dyrt nok å kjøpe eget og trenge det meste)

Gammel 09-02-11, 22:42   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan utnytte Norema skap best?

Jeg har samme skap og er enig med deg, ikke bra. Jeg flyttet skapet fra det ene barnerommet inn på mitt rom og kjøpte nytt til minstemann på Ikea. De pax fra Ikea er ikke så dyre.

Hva skal du ha i skapene? Er det barneklær? Hva med noen plastesker inni til å sortere ting?

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 09:37   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er slike skap på 1 meters bredde, med heng på ene siden og hyller på den andre? Jeg kjøpte en trådhylle fra Elfa og satte inn i et slikt skap en gang, det ble bra. Tror 40 cm bredde passer inn der, hvis jeg ikke husker feil. De finnes med lave eller dype kurver, og i ulike høyder på stativet. Husk at i front cirka midt på skapet er det skrudd fast en tverrstang som må være der for stabiliteten sin skyld. Derfor hadde jeg stativ bare opp til denne stangen, og brukte de vanlige hyllene over til større ting.

Nå har jeg gjennomsiktige plastbakker i skapene her, siden de er eldgamle med faste hyller som ikke lar seg fjerne. Men slike er brukanes også hos deg, regner jeg med. Kjøpt på Biltema:

Syns også det er greit å henge opp en slik i skapet, til sko. Barn har kanskje ikke så mye hengetøy, så det er plass en slik? Denne er fra Biltema, men de finnes også på Jysk og andre steder:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 10:00   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Gutta har det største rommet og dermed 2 skap, og ja de er vel rundt meteren brede.
Hyllene er løse (unntatt den til overhylla pga stabilisering).

I mitt skap må mine klær være.
Gutta har to kommoder med tingene sine i, en står på gutterommet og den andre i gangen foreløpig.
MEN, i dems skap må jeg ha håndklær, sengetøy og ting til badet for der har jeg ikke skap i det hele tatt (unntatt det under vasken)
Plastkasser er nok ikke så dumt nei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.