|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Hvordan utnytte Norema skap best?Ja altså, det står 3 stk Norema skap i leiligheten min med standard innredning, dvs en del for hengende tøy på overhylle og en den andre delen med hyller.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan utnytte Norema skap best?Jeg har samme skap og er enig med deg, ikke bra. Jeg flyttet skapet fra det ene barnerommet inn på mitt rom og kjøpte nytt til minstemann på Ikea. De pax fra Ikea er ikke så dyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan utnytte Norema skap best?Det er slike skap på 1 meters bredde, med heng på ene siden og hyller på den andre? Jeg kjøpte en trådhylle fra Elfa og satte inn i et slikt skap en gang, det ble bra. Tror 40 cm bredde passer inn der, hvis jeg ikke husker feil. De finnes med lave eller dype kurver, og i ulike høyder på stativet. Husk at i front cirka midt på skapet er det skrudd fast en tverrstang som må være der for stabiliteten sin skyld. Derfor hadde jeg stativ bare opp til denne stangen, og brukte de vanlige hyllene over til større ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvordan utnytte Norema skap best?Gutta har det største rommet og dermed 2 skap, og ja de er vel rundt meteren brede.
![]() |
![]() |
|
|