|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Befinner meg på gyngende grunnBokstavlig talt! Kom hjem med Kielbåten på lørdag - det bølget ganske kraftig både på inn og utreise, så for første gang måtte jeg ta sjøsyketabletter..
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnJeg kan gynge opptil en uke etter sånne opplevelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnJa helt normalt. Jeg er i allefall slik jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnUrk! Jeg gynget i en uke når jeg tok båt sist og ingenting funka for å stoppe det. Du må nok bare vente til det går over
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnEn gang gynget jeg i flere uker. Da var jeg seriøst bekymret for at de hadde blitt kronisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnJeg gynger også i dager etterpå, så det er nok normalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnJeg gybger i over en uke etter en tur på fjorden.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnJah.. da så.. jeg får gynge meg i seng og håpe det går over i morgen.
![]() |
#9 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnVet ikke hva som hjelper, men kan melde fra om følelsen av å ha inntatt to glass champagne etter hver heistur opp i fjerde etasje i helga
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnOver halvparten av gangene jeg har tatt Kielbåten så har jeg hatt sjøgang etterpå i flere dager og helt opptil en uke. Jeg blir aldri sjøsyk på den båten, men blir småkvalm, svimmel og gyngete først når jeg kommer hjem. Det er veldig ille noen ganger sånn at jeg må holde meg fast i trapper og sånt og klarer ikke å gå rett bortover gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Befinner meg på gyngende grunnJeg er av typen som går og gynger i evigheter etter at jeg har vært på sånne store båter. Det er ekkelt, men er jo ikke farlig på noe vis.
![]() |
![]() |
|
|