Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lekehelikopter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 21:09   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekehelikopter?

Vi kjøpte katta i sekken i form av et helikopter som ikke helt fungerte som det skal. Poden må få seg et nytt et stakkars, han er jo kjempeskuffet. Men jeg vil helst ikke bruke penger på skrap enda en gang, jeg vil gjerne ha et som virker. Noen som har tips?

Gammel 08-02-11, 22:27   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekehelikopter?

Vi har hatt flere Playmobile helikopter.
De lever lenge.

Men skal det fly, vet jeg ikke.

Gammel 08-02-11, 22:28   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal fly ja, det er noe av poenget har jeg skjønt.

Gammel 08-02-11, 22:38   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en flygal ex (som er helikopter mekaniker). Han har kjøpt flere ulike, men mange av de er ikke så holdbare, dessverre. De tåler egentlig ikke at man krasjer med de......

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 22:43   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helten foreslår dette.

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)
Koster ca 3000, men du må visst litt opp i pris for å få noe som fungerer.

Gammel 08-02-11, 22:50   #6
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Poden vår har et sånt isoporhelikopter. Det tåler litt julig og flyr ok. Grei pris er det og.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 23:07   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chlas Ohlsson hadde noen av de isoporhelikopterne.

Naboen vår bygger modellfly, og forteller at helikopter er vanskeligst å fly og går fortest i stykker.

Gammel 08-02-11, 23:09   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Jeg så et veldig ok et i en lekebutikk i London og angrer på at jeg ikke kjøpte det med hjem, det var veldig stødig, man kunne navigere helt nøyaktig med det i motsetning til de andre jeg har sett.

Gammel 08-02-11, 23:15   #9
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

25 dollar, med gyro som gir helt nøyaktig navigering: http://www.dealextreme.com/p/gyro-mi...licopter-44866

Litt leveringstid (par uker), men pålitelig og greit firma.

Gammel 08-02-11, 23:19   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

25 dollar, med gyro som gir helt nøyaktig navigering: http://www.dealextreme.com/p/gyro-mi...licopter-44866

Litt leveringstid (par uker), men pålitelig og greit firma.

Hm interresant. Ikke dyrt heller.

Gammel 08-02-11, 23:28   #11
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sambo har flydd modell helikopter i mange år, og selv han har problemer med å manøvrere små lekehelikoptere. De tåler ikke mange krasjlandinger, og krever trening og konsentrasjon, og kan svært sjelden brukes utendørs da selv det minste vindpust vil få de ut av balanse.
Mitt råd; ta det for det det er. Moro som dessverre i hendene på de fleste smågutter ikke er særlig langvarig moro.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:36   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg så et veldig ok et i en lekebutikk i London og angrer på at jeg ikke kjøpte det med hjem, det var veldig stødig, man kunne navigere helt nøyaktig med det i motsetning til de andre jeg har sett.

Jeg så også noen helt geniale helikoptre på Hamleys i London når jeg var der før jul. Fleksible og tålte mye. Husker ikke hva de heter, men det kan jeg finne ut for hun jeg reiste sammen med kjøpte omtrent alt de demonstrerte der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:01   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg så også noen helt geniale helikoptre på Hamleys i London når jeg var der før jul. Fleksible og tålte mye. Husker ikke hva de heter, men det kan jeg finne ut for hun jeg reiste sammen med kjøpte omtrent alt de demonstrerte der.

Åh! Finn gjerne ut hva de der heter, det var de jeg også kikka på. Og jeg angrer veldig på at jeg var så fornuftig at det ikke ble med hjem i bagasjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.