|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Hvilken sportsvogn til 3-4-åring?Kunne tenke meg en billig vogn som kan trille i snø (ergo ikke paraplytrille) for en 3-4-åring? Med kurv under.
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sportsvogn til 3-4-åring?Vi har Brio Sitty til vår 4åring. Hun har god plass oppi.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken sportsvogn til 3-4-åring?Når skal den brukes? Det vil jo variere i forhold til bruken hva du trenger.
|
|
|
|
#7 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilken sportsvogn til 3-4-åring?Det er mest når vi skal på Oslo-tur (dagsturer uten bil) og når vi er i byen der min mamma bor, da er det fint å trille (10 min til sentrum) og man kan shoppe. Hun elsker å sitte i vogna, og mor kan virkelig slappe litt mer av når hun er i vogna + legge varer div.
|
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken sportsvogn til 3-4-åring?Skal du ha en skikkelig VOGN, ja da stemmer jeg Babyjogger City Elite eller TFK Joggster Twist. Sistnevnte er utrolig rommelig i allefall. I sommer hadde jeg baade 4 aaringen og 2 aaringen oppi uten problem. 4 aaringen alene hadde masse plass baade i bredde og lengde. Genial VOGN!!
|
|
|
#9 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sportsvogn til 3-4-åring?Simo 124, eller eldre modeller, de har i alle fall plass nok.
|
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sportsvogn til 3-4-åring?
|