Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skål!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-11, 20:27   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skål!

Da spretter den single damen i nord cava, og gjør seg klar for nye eventyr.

Noen andre som skal ut på livet?

Gammel 12-02-11, 20:40   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skål!

Tihi fra lengre nord. Her er jeg barnevakt for eget barn, og det er dermed mgp og cola ikveld. :skål:

Jepp, barnevakt siden det er pappahelg men pappa'n skulle på fest ikveld.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 20:43   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nope.

Har barnefri, har besøk av lillebroren min, og vi ser MGP

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 20:44   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MGP er ikke engang på i bakgrunnen her jeg venter på gjesten. Ja, i entall.

Gammel 12-02-11, 21:02   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

eventyr...?

Gammel 12-02-11, 21:10   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Venninne....

Gammel 12-02-11, 21:10   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Men vi skal på eventyr i kveld...

Gammel 12-02-11, 21:11   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Ha det fint på byen, og ta for deg!

Gammel 12-02-11, 21:13   #9
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Skål! Jeg skal ikke ut på laup, men nyter min aller første rødvinsflaske. Jeg har lært meg drikke rødvin!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 21:20   #10
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil bli med på eventyr

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 21:33   #11
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Skål ikke mye eventyr her. Ligger strak ut med en rygg som har gått totalt i vranglås og trøster meg med vin.

Kos dere på byen

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 21:34   #12
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Kos deg!

Jeg vil også ha rødvin ... og ost!

Gammel 12-02-11, 21:35   #13
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Skål. Kos dere.

Her ligges det rett ut på sofaen, ullstillongs og ulltrøye, håret i strikk. Utslitt etter flere timer i akebakken.
Men, godis og brus og tv og data. Det funker fint.
Er for gammal til å fly på byn.

Gammel 12-02-11, 21:40   #14
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ripasso i glasset, og har tent stearinlys etter en heller bedriten dag ellers.

Men om fem dager har jeg mannen hjemme igjen, sannsynligvis for godt. 3,5 år med femukersrotasjon er forhåpentligvis over. Vi har champagnen klar.

For min del håper jeg bare på ørlite bedre søvn enn jeg fikk natt til i dag.

Gammel 12-02-11, 21:42   #15
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Kos deg på eventyr i kveld !

Jeg ligger på sofan og slapper av. Lader opp til håndballkamp med Snuppa i morgen. Forrige søndag var jeg litt sliten (for å si det mildt) på kamp, og det anbefales ikke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.