|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Mammutsalget – hva skal du kjøpe i år?Har allerede gjort min bestilling på ark, gratis forsendelse i posten ved kjøp over 600 kr.
![]() |
#2 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mammutsalget-hva skal du kjøpe i år?Oi så spennende med Mammutsalg. Jeg visste ikke at det var rett rundt hjørnet. Når begynner det? Er det en brosjyre på nett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Mammutsalget-hva skal du kjøpe i år?Begynner 17., men man kan bestille på nett hos div. bokhandler, frist ark innen 14. hos norli er fristen for bestilling på nett utgått. Da kan man hente bøkene i valgt butikk eller få de tilsendt. Tror det er oversikt over mammut-bøkene på nett hos ark, de har brosjyre i butikkene også. I tillegg har hver enkelt bokhandelkjede noen egne bøker på tilbud som ikke alle kjedene har.
![]() |
#4 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mammutsalget-hva skal du kjøpe i år?jeg forhåndsbestilte alt den 31.01: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Mammutsalget-hva skal du kjøpe i år?
Bokhyllene er stappfulle! Og jeg burde lese pensumlitteratur, hvis jeg skal lese noe. Og strengt tatt burde jeg spare pengene også.
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mammutsalget – hva skal du kjøpe i år?Har ikke bestemt meg, har kikket litt i avisen. Men liker å kikke litt i bøkene før jeg kjøpe dem... Skal innom i dag, og se hva jeg finner. Skal iallefall se etter "den lille prinsen" til barna, etter anbefalinger i annen tråd her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|