Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Mammutsalget – hva skal du kjøpe i år?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-11, 10:45   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Mammutsalget – hva skal du kjøpe i år?

Har allerede gjort min bestilling på ark, gratis forsendelse i posten ved kjøp over 600 kr.

Bestilt Sønstebys 2 i ett-bok til 149, vanlig pris 400, har den signert selv, skal gi den til min 23-årige nevø til jul.

Du er en fæl mann, herr grim til en 10-årig niese.

Jeg fikk Sarahs nøkkel av ei venninne, hun anbefalte den, så jeg har kjøpt inn den så jeg kan gi i burdager og jul til div famile. 99 kr.

Også kjøpt Kunsten å leve av Jan Vincent Johannesen til meg selv, 129 tror jeg det var.

Jeg har også kjøpt Fra dypet av mitt hjerte av Robin McGraw, spent på hvordan hun skriver.

+ noen som jeg har tenkt å gi min samboer.

Jeg har også gått igjennom katalogen og markert bøker jeg vil låne på biblioteket.

Kanskje en slik tråd gjør at jeg må bestille flere?

Gammel 13-02-11, 11:00   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mammutsalget-hva skal du kjøpe i år?

Oi så spennende med Mammutsalg. Jeg visste ikke at det var rett rundt hjørnet. Når begynner det? Er det en brosjyre på nett?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 11:04   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Begynner 17., men man kan bestille på nett hos div. bokhandler, frist ark innen 14. hos norli er fristen for bestilling på nett utgått. Da kan man hente bøkene i valgt butikk eller få de tilsendt. Tror det er oversikt over mammut-bøkene på nett hos ark, de har brosjyre i butikkene også. I tillegg har hver enkelt bokhandelkjede noen egne bøker på tilbud som ikke alle kjedene har.

Gammel 13-02-11, 11:36   #4
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg forhåndsbestilte alt den 31.01:
Revolutionary Road
Granateplene
Husker dere ikke meg?
Frimurernes hemmeligheter - den bestilte jeg ene og alene siden min morfar var frimurer og jeg nå (han har vært dø i 22 år) lurer på hva han egentlig var medlem av.....og siden den ikke kostet så mye får jeg kanskje dvelt nysgjerrigheten min ved å lese om det.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 13:50   #5
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Skal. Ikke. Kjøpe. Noe.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 14:55   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Skal. Ikke. Kjøpe. Noe.

Hvorfor ikke? Ikke råd akkurat nå, eller klarer ikke begrense seg?

Gammel 13-02-11, 20:45   #7
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvorfor ikke? Ikke råd akkurat nå, eller klarer ikke begrense seg?

Bokhyllene er stappfulle! Og jeg burde lese pensumlitteratur, hvis jeg skal lese noe. Og strengt tatt burde jeg spare pengene også.

Men det er så gøy å kjøpe bøker...

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 08:36   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mammutsalget – hva skal du kjøpe i år?

Har ikke bestemt meg, har kikket litt i avisen. Men liker å kikke litt i bøkene før jeg kjøpe dem... Skal innom i dag, og se hva jeg finner. Skal iallefall se etter "den lille prinsen" til barna, etter anbefalinger i annen tråd her inne.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.