|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Hvem ringer man for å leie en container?Til privat hushold, altså?
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Et containerfirma der du bor. ¨Søk på container på gule sider.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Hvilket som helst containerfirma? Trodde kanskje det var forskjeller på hva de drev med? Jeg får søke å se når jeg kommer på jobb.
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Det må jo være et containerfirma som leier ut til privatkunder. Spør noen av kollegaene dine når du kommer på jobb. Det er sikkert noen som har noe å anbefale.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Samtidig skal jeg lage en poll:
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Kirebær ringer søppeltaxi.com som kommer og henter hele greia mens sambo er ute av huset. Deretter tar hun en finnreklamemann: Skiene dine? Nei, de har vi ikke sett. |
![]() |
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Hvis dere har søppel nok til å fylle en container så burde han bli sjeleglad.
![]() |
#13 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Reklame virker tydeligvis på meg, for dette var min første tanke da jeg leste innlegget ditt:
![]() |
#14 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?
Jeg tror det må gå bra, men du bør ha lås på den så ikke alle de andre i blokka også fyller den med skrot.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
God plan. Men er det noe som heter søppeltaxi.com? Genialt isåfall!
Man skulle tro det, ikke sant?
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
Det rekker de jo ikke. Jeg er som en virvelvind, og fyller den opp på et blunk.
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Her i byen ringer man det kommunale avfallsselskapet. Og så får man kraftig rabatt fordi man er medlem i boligbyggelaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
Seff. www.soppeltaxi.com |
![]() |
![]() |
#20 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha, nå satt jeg nesten havregrøten i halsen her! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|