|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Hvor mye tjener en bhg.assistent med mer enn 10 års ansiennitet i kommunen?Jeg vurderer jo fortløpende what to do. Så jeg sjekker litt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tjener en bhg.assistent med mer enn 10 års ansiennitet i kommunen?Jeg har fagbrev og er vel oppe i 335 i årslønn 100% stilling. Noe jeg ikke har.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor mye tjener en bhg.assistent med mer enn 10 års ansiennitet i kommunen?Barnehage ? Nei, fort deg å søke på helsesøster sammen med meg i steden da !
![]() |
#6 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvor mye tjener en bhg.assistent med mer enn 10 års ansiennitet i kommunen?
Jeg har søkt jeg, så dette blir spennende Susse! men må jo ha en annen jobb så lenge. Sender deg en PM i morgen jeg Susse
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Hvor mye tjener en bhg.assistent med mer enn 10 års ansiennitet i kommunen?Jeg ville nok brukt utdanningen min ja. Barnehageassistent ligger på rundt 306000, det er alvorlig dårlig betalt for en veldig betydningsfull jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvor mye tjener en bhg.assistent med mer enn 10 års ansiennitet i kommunen?Enig. Men en inntekt er det uansett!
![]() |
|
|