|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() RestegarnJeg har masse restegarn og jeg har til nå ikke vært flink å bruke det. Hva gjør dere med restegarnet? Evnt hvor oppbevares det?
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RestegarnJeg har en gammel piknik-kurv som er fantastisk til det formålet. Når lageret blir for stort, som nå, strikker jeg for eksempel en fargerik ullbukse som er så stygg at den nesten blir litt kul.
![]() |
![]() |
#3 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: RestegarnI don't want to talk about it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: RestegarnOk. Deree stiller i en helt annen liga enn meg, skjønner jeg.
![]() |
![]() |
#6 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RestegarnAv superwash-restegarnet hekler jeg oldemor-ruter, skal med årene bli et sengeoverkast
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: RestegarnBruker de til mønster i strikkede ting, hekler lapper til ullbukser og til kjolepynt, strikker ullbukser i striper og har planer om å strikke overdeler til kjoler og sy stoff som skjørt også. Da må jeg bare få kloa i noe bomullsrestegarn, og det har jeg ikke. (Hvis noen vil donere bort noe, alle farger av interesse, så send meg en PM |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RestegarnJeg har gitt bort til barnehage og SFO. De blir kjempeglade om det er noen som har noe å gi bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: RestegarnJeg har så mye forskjellig at jeg ikke finner noe å bruke det til, så da blir det liggende i poser. Ender vel med at jeg hiver det.
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: RestegarnHos oss tar barnehagen gjerne imot.
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: RestegarnKommer jo ann på hvilken type rester det er, men jeg elsker scrappy prosjekter |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: RestegarnBle litt tull der med ene bildet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: RestegarnJeg har masse restegarn i forskjellige poser. (Sortert etter tykkelse, garntype osv.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RestegarnNoe har jeg gitt bort til skole og bhg, litt dyrere/finere garn tar jeg vare på sammen med hele hesper/nøster i plastbakkene som står i ei hylle på gjesterommet.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: RestegarnNoko rekner eg med at storesøster vil ha til sine små strikkeprosjekt, og noko går vel med når lillesøster skal lera fingerhekling. Ellers går det litt til barbieklær og til dukkene. Bittesmå sokker og votter er ein finfin ting i gaver til små dukkemammaer.
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: RestegarnJeg strikker for tiden putetrekk og lapper til teppe. Og jeg tar gjerne i mot rester, gjerne av litt spesielt garn, spesielt "pusete" garn, som jeg bruker for å få putene litt morsommere |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Restegarn
Da er vi to |
![]() |
![]() |
![]() |
|