|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Jeg surfer fra steinalder-iBook og lurer på om det er noe galt med den eller om hotmail.com faktisk er nede?
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Min mail fungerer i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Blæ! Prøver å få oppdatert browseren, men med gammel software som ikke kan oppdateres mer er det ikke lett. Min noe nyere macbook tok kvelden i går, så jeg måtte grave frem iBooken fra 2004.
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Du har min dypeste medfølelse. Jeg mistet nettet i går kveld og holdt på å gå bananas. Hva gjør man uten nett liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Min hotmail funker.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Funker her også.
![]() |
#10 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Ser ut til at det funker her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Hmm, prøver igjen nå.
![]() |
#12 |
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Bruk denne tjenesten for å sjekke om siden er nede for alle:
![]() |
#14 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?
Alt som finnes....
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som kan sjekke om hotmail.com faktisk er nede?Jeg fikk lasta ned en litt nyere versjon av firefox og da funket det.
![]() |
|
|