|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.I fjor fikk Thea dette skjørtet til 4 års dagen sin. I år, til 5 årsdagen, fikk hun en kjole av oss, hvor hun har tegnet motivet selv. Hun tegner noen fantastiske prinsesser, og hva er vel kulere for en 5 åring enn å få sin egendesignede prinsesse på en kjole? Ganske lite. Punktum.
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Så fin kjole, og så mye fine detaljer.
![]() |
#6 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Wow! Skikkelig fin! Så artig å ha en egendisignet prinsesse på kjolen. Hun blir nok ordentlig stolt! Jeg skulle gjerne hatt noen slike minner etter mine jenter!
![]() |
#7 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Så flott! Og ikke minst for et arbeid!
![]() |
#8 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Stilig! Den var kjempefin, og så gøy å få sin egen designede kjole da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Du er så utrolig kreativ! Griselekker kjole, som alltid
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Så utrolig fin kjole! Fantastisk, rett og slett! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Sier det her også jeg - En nydelig kjole!
![]() |
#16 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Kjempefin! Heldige er dem/den som har deg til å sy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Noen husker kanskje Monica sin super-fine sorte kjole med lilla tre på? Da jeg fikk bestilling på denne brune kjolen, for mange måneder siden, hadde jeg en nogenlunde ide om hvordan den skulle bli. Jeg ville bruke treet som jeg brukte på Monica sin kjole, men jeg har tegnet det på nytt og tror jeg synes dette treet er litt bedre enn det forrige (selv om det er veldig likt på fler vis). Det forrige ble kanskje vel stort.
![]() |
#19 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.For et arbeid! Det må bli noen spoler med undertråd på den applikasjonen.
![]() |
|
|