|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bilder av barn - klærSkal til fotograf og er plutselig helt blank på hva slags klær som egner seg for fotografering. Tenkte både i farger og svart/hvitt.
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Bilder av barn - klæren masse mønster er visst ikke å anbefale. Lyse farger mener mannen min som er hobbyfotograf tar seg best ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Bilder av barn - klærNøytrale klær uten skrift, mønstre og figurer på. Helst sterke farger som barnet kler. Lyse klær synes jeg ofte blir blast, med unntak av hvitt som kan være fint.
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Bilder av barn - klærSiden mine barn er ganske lyse, så tenkte jeg at feks knallrødt kanskje ble litt for markant og at dusere farger kunne være ok?
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Bilder av barn - klærMe hadde med tre alternativ:
![]() |
#7 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder av barn - klærHar tre barn med lyst/hvitt hår.Hentet faktisk babybilder av minste på mandag. Har brukt en knallblå kjole,en jeansfarget selebukse og ei ullbukse i naturfarge som fotografen hadde.
![]() |
#8 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Bilder av barn - klærTa med noen antrekk som du har å velge mellom, gjerne yndlingsklær som barna har. Hvit t-skjorte/body og dongeri til begge er et sikkert kort i tilfelle man føler ingenting annet funker.
![]() |
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Bilder av barn - klærVi brukte jo, som du vet, en lilla kjole og turkis strømpebukse da vi tok bilder av frøkna. Kjolen hadde i tillegg broderi i samme turkisfarge som strømpebuksa, og fargene gjorde seg utrolig fint på bilde. Jeg ville også gått for klær med lite mønster på, og ikke for mange farger samtidig. Kanskje storebror kan ha på seg noe i en farge som tar opp en farge i lillesøsters antrekk?
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bilder av barn - klærMine barn er relativt mørke, og kler lyse, enkle klær. Men jeg ser at lyse barn gjerne gjør seg i klær med sterke farger.
![]() |
![]() |
|
|