![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Blinket i fotoboksIdag blinket det i fotoboksen.
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Blinket i fotoboks...Det er forresten 1. gang det har blinket i en fotoboks når jeg har passert! Det blinket rødt!
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-02-11 kl 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blinket i fotoboks...Noe feil med fotoboksen kanskje? Jeg trodde de var innstillt med en sikkerhetsmargin, så et par km over var greit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blinket i fotoboks...Hvordan var været? Lyn og torden kan få boksen til å blinke, uten at det er fordi du har kjørt for fort. Det skal være en margin på 3 km/t, så om alt ditt er i orden, så er det ikke fordi du har kjørt for fort. Men du kan ringe dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Blinket i fotoboks...
Det er etter at sikkerhetsmarginen er trukket fra, så da skal du ha kjørt en del fortere enn 55. Vanskelig og si hvorfor den blinket, du vil få et brev i posten om 2-3 uker med beskjed om målingen og spørsmål om du vedtar et evt forelegg. Da kan du ta kontakt med politikammeret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Blinket i fotoboks...Høres rart ut at du bli knipset i den farten. Men du har helt rett i at det blinker rødt.
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Blinket i fotoboksDet var ikke en bil rett bak deg som egentlig ble fotografert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Blinket i fotoboks
Vi lå i "kø" i gjennom tettstedet - og "køen" gikk ikke fortere. Det var glatt og snødrev på stedet, filen i motsatt kjøreretning gikk som normalt da..
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Blinket i fotoboksJeg fikk det til å blinke i en boks for et par år siden, og jeg hadde nok for høy fart ja. Men - jeg fikk aldri noen regning eller noenting. Ventet med gru i månedsvis. Men ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Blinket i fotoboksDet kan ha vært en beltekontroll bare. BTDT.
![]() |
#16 |
Hertuginne
|
En fotoboks i mitt nabolag blinker av og til når jeg kjører forbi, selv om jeg holder fartsgrensen. Av og til har det stått i lokalavisen i etterkant at de driver med forsøk på ett eller annet, men jeg antar i utgangspunktet at den er litt ekstra knipsevillig en dag. Jeg har enda ikke mottatt noen bot i posten.
![]() |
#17 |
Passiv
|
Nei, det skal det ikke være. Fotobokser skal måle fart, de skal ikke brukes til annen overvåkning. |
![]() |
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Blinket i fotoboksJeg tror jeg hadde ringt politiet uansett jeg. For det første for å bedyre din uskyld, for det andre for å høre om det er andre åpenbare årsaker. Slik at du slipper å tenke på dette i noen uker (og måneder, hvis det blir så du ikke får noe brev i postkassa).
![]() |
#19 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Blinket i fotoboks-bilen bak deg med langlys på kan få det til å blinke pga refleksjon?
![]() |
|
|