|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Jøje meg, femåringen min vil være Svampebob på karnevalet i barnehagen. Jeg er HELT talentløs på alt som har med forming å gjøre, så jeg er clueless. Er det noen her som har et kreativt forslag til hvordan jeg kan fikse dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Pappeske ja. Det kunne jeg jo brukt. Tusen takk! Men har man det noe gøy på karneval når man går rundt inni en diger eske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Metallica!!
|
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?De selger svampebobkostyme på BR leker her i distriktet, hvis det var et alternativ å kjøpe det. Heldigvis hadde Lille alt bestemt seg for hva hun skulle være på karnevalet.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Min dypeste sympati.
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Ja, pappeskeinnpakket kropp kan kanskje virke litt hemmende på leken.
![]() |
#7 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Jeg tenker dobbelt lag skumgummi, skjær ut hull til ansiktet, og lim sammen slik at man kan få ut armene. Tegn på med vanlige sprittusjer, og lim på bukser av stoff med limpistol.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Var en i bhg til lillesøster som var kledd ut som en pakke og som omtrent gikk i ett med pakken. *sorry lite hjelpsom*
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Stoff og stil har åpnet på Alnabru nå (i tillegg finner du de i Drammen). Der får du kjøpt tekstilmaling og sånt:
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: [Nødssituasjon] Hvordan lage Svampebob-kostyme?Hvordan gikk dette, Monsoon?
![]() |
|
|