|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Leilighetshotell i nærheten av BenidormTidligere dro vi årlig på ferie til Benidorm, men etter at ungene kom til ble det stopp i dette. Nå har vi lyst å se plassen igjen, men finner ikke overnattingssteder på nettet. Er det noen som har tips til et fredelig hotell i området Calpe - Alicante. Det er jo bare hotellrom som dukker opp når jeg søker.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Leilighetshotell i nærheten av BenidormForsøk www.sunhotels.net . Det er en nettside som drives av Per Braathen han som i sin tid drev Saga Solreiser.(broren til Erik G. Braathen - Braathens SAFE). De selger bra leiligheter/hoteller. Det som er fint med sunhotels er at dersom du søker og ikke finner noe, så kan du ta kontakt med de, og da vil de som regel kunne ordne noe til deg uansett. Seriøst selskap!
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Leilighetshotell i nærheten av BenidormTakk for tips. Jeg skal studere sidene.
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Leilighetshotell i nærheten av BenidormNeste gang jeg prater med mamma så skal jeg høre med henne hva det heter der de har leid.
![]() |
|
|