|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Hvilket merke på skinntøfler?Hvilket merke er de fra de skinntøflene de har på barnas hus egentlig?
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket merke på skinntøfler?Jeg liker Tinyzone sinr skinntøfler og kjøpte nylig for 49 kr pr par på salg på tinyzone.dk.
|
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Hvilket merke på skinntøfler?Hvis du skulle ønske ulltøfler, anbefaler jeg Giesswein. For eksempel disse: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvilket merke på skinntøfler?Ull er helt supert, men det er varme i gulvene både hjemme og i barnehagen, så da blir det rett og slett for varmt tror jeg.
|
|
|
#11 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket merke på skinntøfler?De du viste bilde av, er Melton. Vi har hatt flere par derfra til snuppa, og de er mykere og finere enn de andre vi har kjøpt.
|
|
|
#14 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket merke på skinntøfler?Hmm, kanskje det er Robeez allikevel? De har begge deler på Barnas Hus.
|
![]() |
|
|