|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() På hytta i helgaHolder på å pakke til tur i vogna i helga, men kjenner meg helt matt.
![]() |
#3 |
I farta!!
|
![]() Sv: På hytta i helgaVi er på hytta nå, kom opp før i dag. Elsker å reise bort. Planlegger maten og lager liste hva vi skal kjøpe og hva vi tar med hjemmefra. Pakking av klær er ikke stress synes jeg. En helg går fort så det begrenser seg hvor mye som trengs. Alle ungene pakker selv i sine bagger og jeg ser over.
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: På hytta i helgaFørste turen til hytta for sesongen er litt styrete, men jeg forsøker å legge det opp slik at når vi vel er igang har vi alt av toalettsaker osv liggende der også. Derfra har jeg en pakkeliste, samt endel ekstratøy som treningsdress, regntøy, ullgenser osv. liggende på hytta. På vaskerommet hjemme har jeg hyttebag, så om noe blir med hjem for vask går det rett i bagen og blir med tilbake neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hytta i helgaPakkingen er unnagjort på 10 minutter tror jeg. På vinteren er det bare ett sett med superundertøy, truser og sokker etter antall dager, varm genser og yttertøy. Til Jonas er det det samme. Vi har sluttet å ta med joggebukser, daffedresser og annet tøy. Det blir uansett ikke brukt.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: På hytta i helgaHva med å skrive opp hva dere har og ikke har på hytta?
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: På hytta i helgaJeg syns det er stress når det er lenge siden vi har vært på hytta for da må jeg handle inn mye basisvarer. Heldigvis er ting mye enklere nå som vi har hytte alene enn det var da vi delte hytte. Vår/sommer/høst er vi mye på hytta og da er planen å handle stort slik at vi bare trenger påfyll av basisvarer etterhvert. Vi får også vaskemaskin på hytta etterhvert og da slipper vi å dra sengetøy og håndklær frem og tilbake, det vil nok lette mye.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: På hytta i helgaVi er ikke så veldig flinke til å dra på hytta på vinterstid, men på sommers tid har vi det meste på hytta av ekstra skift og vin og sånn - så det eneste vi tar med er egentlig mat - tar med kjøleboks med mat fra kjøleskapet.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hytta i helgaHer er det og fort gjort å pakke. For jeg har endelig innsett at det ikke er så mye vi trenger.
![]() |
#10 |
Smugleser
|
![]() Sv: På hytta i helgaVi har alt av basis/tørrvarer på hytta. Om det er hull der, skriverjeg liste som ligger på tlf.
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: På hytta i helgaNår vi drar til fjells på jevnlig setter vi igjen så mye vi kan på hytta. Ski, matvarer, sengetøy, håndduker, vin/brus etc. Så supplerer vi med mat og tar med nødvendig tøy. For en helg er det jo ikke mye man trenger å pakke.
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: På hytta i helgaLeser med stor interesse her, som nybakt hytteeier. Vi har bare vært der en helg foreløpig, men det er planen at det skal være en del ting igjen sånn som toalettsaker og diverse yttertøy som vi har dobbelt av.
![]() |
#13 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: På hytta i helga
Nachos har blitt fast fredagsmat på hytta hos oss. Bære inn all bagasje, pakke ut matposene og stappe ovnen full av ved og deretter lage nachos - fast fredagsprogram hos oss.
![]() |
#14 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: På hytta i helgaOstefondue er en gjenganger når vi kommer opp på hytta på fredagene. Det er iallefall enkelt og lettvint og godt *mmmm*. Forutsetter innkjøp av ett stykk fonduegryte da
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: På hytta i helgaVi har ofte taco den dagen vi kommer til hytta. Det tar ikke mange minuttene å lage.
![]() |
|
|