|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Jeg har jo endel tenåringer (elever) på min venneliste og i den alderen er de jo gjerne litt dramatiske, så det dukker gjerne opp statuser av typen "ÅÅÅÅÅ! for noe DRITT!
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Nei, jeg er som oftes kun ironisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?De jeg har på lista som skriver slik er de som er mest ute etter oppmerksomhet (på alle måter i livet tror jeg). Jeg tenker at det må være for å få respons fra de som ellers bare ville lest og konstatert at "X har hatt en krangel med sjefen - so what" uten å skrive noe. Skriver man det litt hemmelig og melodramatisk så vil man jo få ut nysgjerrigper i folk, og da vil de gjerne følge opp også etter at hemmeligheten er avslart med et "stakkars deg" "dustesjef" osv.
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Nope. :transparent:
![]() |
#6 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Dette er faktisk det teiteste jeg vet. Greit nok nå du er fjortis og oppmersomhetssyk, men når du er straks 40 og kommer med dulgte hentydninger i statusfeltet, da er det bare teit, teit, teit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Jeg har ei på FB som driver på med halvkvedede oppdateringer, og det er alltid masse folk som biter på og spør "Å nei, hva har skjedd???!!?". Skikkelig dramatikk flere ganger i uka. Resten av oppdateringene er sklissete kozemozestatuser dekorert med hjerter i fleng om hvor fantastiske barn, mann, hus, bil, gynekolog, postmann og venner hun har
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Det hender at jeg bare skriver A i statusfeltet ja, men da er det aldri noe negativt. Da er det mer i retning av at: Gleder meg til i morgen, eller hurra, i dag er jeg så glad.
![]() |
#10 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Jeg har et par stykker som er dramaqueens av en annen verden. Og de er meget godt over tenåringsalder, hvertfall på papiret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
Jeg blir litt
![]() |
#13 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Jeg kan ikke fordra "A-mennesker" og overser alle som ikke gidder å skrive mer enn "ååh,jeg er så frustrert,"Jeg haater alt" osv. Det blir for meg et oppmerksomhetsjag jeg ikke orker å følge med på. Kan man ikke si "B",kan man like gjerne la være å si noe for min del. Jeg er ikke noe særlig opptatt av å oppdatere statusen min selv,men når jeg skriver noe,er det definitivt noe folk forstår,og ikke trenger å spørre mer i forhold til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Det eneste jeg kommer på er at jeg vel har hintet litt om at jeg var gravid igjen. Det var fordi mange av vennene visste det, og dermed skjønte hva som lå bak, mens andre ikke visste det og neppe ville tenke mer over det. Type "Matilda Wormwood har sin siste permisjonsdag i denne omgang".
![]() |
![]() |
#15 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Nei, men jeg irriterer meg over sånne. "sukk..." f.eks.
![]() |
#16 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Jeg har noen få som skriver A, men ikke B. Her er siste: blir så lei meg og frustrert over hvordan mennesker kan behandle hverandre ;'(
![]() |
#17 |
Glad
|
Vi har en felles venn.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du hemmelighetsfull i statusfeltet på FB?Kanskje, kanskje ikke... |
![]() |
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() |
|
|