Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Syspørsmål - skulderbånd?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-11, 18:14   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Syspørsmål - skulderbånd?

Er helt fersk på dette med å sy klær, så hittil har jeg bare sydd noen bukser til minsten. Men så gikk jeg løs på en kjole til datteren, og da jeg hadde klippet opp delene og lest gjennom beskrivelsen enda en gang står det ""Sy sammen skuldersømmene. Sy skulderbånd med i sømmene."
Hva i alle dager er skulderbånd, og hvilken funksjon har de?
Jeg sydde sammen kjolen uten jeg nå altså, for jeg hadde ikke, og det ser da ut som det funker fint som det er. Men jeg vet jo ikke bedre.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 20:21   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syspørsmål - skulderbånd?

Jeg kjøper på Stoff og stil, men du kan like gjerne klippe til innleggsstoff eller en tynn remse av stabilt bomullsstoff. Det er for å stabilisere skuldersømmn på elastiske stoffer.

Gammel 05-03-11, 20:27   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette bruker jeg, kommer i hvitt og svart.

http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sy...rticleid=18333

Gammel 05-03-11, 20:29   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøyaktig hvordan syr du det inn?

Gammel 05-03-11, 20:32   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

I sømmen. Bare legger den parallelt med sømmen og sørger for at an syr gjennom den. Se i ulltrøyene til ungene.

Gammel 05-03-11, 20:36   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper ulltøy fra feil produsenter åpenbart. Men omsider kom jeg til en janusbody og da så jeg hvordan det var. :lyspære:

Gammel 05-03-11, 22:19   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar.
Jeg skjønner at jeg må inn og studere janusbodyer gitt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:50   #8
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Takk for svar.
Jeg skjønner at jeg må inn og studere janusbodyer gitt.

Me too...

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.