|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Seng til seksåringVi skal flytte og storebror skal få ny seng. Det nye rommet hans er lite (det er mye lekeplass ellers i huset, blant annet en kjellerstue, så det skal nok gå greit), og vi grubler over hva slags seng han skal få. Ironisk nok er den senga han har nå egentlig perfekt, en gammel skyveseng, men etter at en besøkende gutt her påpekte at storebror ligger i sprinkelseng, har vi vel konkludert med at han må få ny før skolestart |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seng til seksåringVi har nettopp kjøpt denn etil propellen, 6 år, halvhøy med plass til leker og en liten lesekrok under
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Seng til seksåringGlemte å si at Propellen er kjempefornøyd med en stor og høy selng altså.
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Seng til seksåringArtig, Camomilla, vi så på den idag. Storebror ble veldig gira ved tanken på en slik, ser da for meg at gutta kan kose seg under den en stund? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Drømmer
|
![]() Sv: Seng til seksåring
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Jentene mine har hatt halvhøye senger i full størrelse (90x200) siden de gikk over til vanlig seng. De leker aldri under senga lenger nå når de er 7 og 8 år gamle. Men det er veldig kjekt til oppbevaringsplass da. Vi har bare ei gardin foran, så synes ikke det under. 4 åringen leker en sjelden gang under sin seng som er halvhøy, men det er ikke mye. Enda det er lagt til rette med lys, leker og tykk gulvmatte og puter under der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Drømmer
|
![]() Sv: Seng til seksåring |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Seng til seksåringNei, sengen er ikke for barnslig, men jeg tror ikke det er en seng som vil bli brukt i så mange år om det er aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Ville aldri kjøpt en seng som bare har 60 bredde til en 6-åring. Det er samme bredde som en sprinkelseng, og den har ungene mine snurret rundt og stanget i kanten i fra de vokste ut av sprinkelsenga. Ville gått for ei seng som var minimum 75cm i bredden. Ser nå at det var skrivebordet som var 60cm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I mål
|
Han har madrass med puter på rommet sitt nå, og den bruker han mye, og vi sitter der hver kveld og leser. Det er ikke plass til noe slikt i det nye rommet, så jeg håpet kanskje hulen kunne erstatte noe slikt. Men det er vanskelig å si.
Ja, Hemnes er for stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Drømmer
|
![]() Sv: Seng til seksåringhttp://www.a-mobler.no/a/produktvisn...9&item=HI13300 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Seng til seksåringJeg finner ikke senga vi har på nett men jeg så den senest på møbelringen denne uka.
![]() |
#20 |
Wooohhoooooo
Propellen sitter under og leser litt sammen med oss, i tillegg er den helt gull å lage leker under når gulvplassen er knapp.
![]() |
|
|