Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bytte av bag på bugaboo, er jeg kravstor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-11, 08:28   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Bytte av bag på bugaboo, er jeg kravstor?

Vi har en limited edition denim bugaboo cameleon, sort/mørkblå denim. Glidelåsen på bagen har gått i stykker, og de snille folka på barnas hus hjalp til med å reklamere selv om den ikke var kjøpt der. Vi fikk ny bag i retur på fredag, og jeg ble rett og slett veldig skuffet over at den ikke var helt lik som den vi hadde. Bagen vi fikk nå har gule sømmer, sånne denimsømmer. Dermerd har vi en vogn som har kalesje, topp og shoppingbag med sorte sømmer, og bag med gule. Og jeg er ikke fornøyd. Jeg mener at jeg tross alt har betalt ekstra for å få en ekstra fin limited edition-vogn, og også i forhold til resalgverdi synker jo den drastisk når vogna er "lappeteppe". Er det urimelig å kreve av bugaboo at de skal finne en annen løsning (enten reparere den gamle bagen, eller gi oss kalesje og topp med gule sømmer som matcher bagen), eller bør jeg være fornøyd med at vognen er funksjonell og holde snavla med forfengelighetsissuene mine?

Gammel 07-03-11, 08:31   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytte av bag på bugaboo, er jeg kravstor?

Jeg ville i alle fall prøvd å klage. Det er irriterende, og når man (jeg) først irriterer meg blir det ikke bedre med tiden akkurat.

Gammel 07-03-11, 09:08   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok ikke lagt merke til det engang ( ), men hvis det irriterer deg så kan du vel forsøke å få byttet?

Gammel 07-03-11, 09:08   #4
Left
Passiv

Standard

Det hadde jeg ikke godtatt. Enten får de skaffe deg en bag i samme farge som den du leverte inn, eller så får de tilby deg kalesje etc med likt stoff og sømmer som på bagen.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.