|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Flotte er de ikke men de er tøffe og utrolig gode å gå i. Jeg har denne typen i lilla og et par andre.
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg synes endel av de er tøffe. Men jeg vil ikke bruke flotte som en beskrivelse av de.
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg liker dem ikke, men prøvde en venninne sine bare for å prøve dem. De var gode å ha på, men de er ikke min smak. Selv mannen i huset synes det var noen av de fæleste skoene han hadde sett. Men spennende å høre andre sine meninger, siden skoene virker så populære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Den modellen er veldig god å gå med, men litt for klumpete for meg. Generelt er jeg veldig glad i el naturalista, men liker best de nette modellene med litt hæl f.eks. Duna.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg synes de passer til noen, men ikke til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?
Jeg tror det er derfor jeg ikke liker dem, de er for klumpete og for lite damete eller røffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?De passer til endel litt rocka damer, men ikke min stil. Tenker kanskje de passer til en.... ØKOLOGISK stil.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg synes hverken de er spesielt rocka eller økologiske (!!!), og de er definitivt ikke min stil, men jeg tviler ikke på at de er veldig behagelige å ha på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Jeg har de også og de er utrolig gode å gå i
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
Enig. jeg har forøvrig et par som ikke er så spesielt gode å gå i også. (normalt gode, rett og slett)
![]() |
#17 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?De er vedig behagelige å ha på men jeg synes ikke ordet "flotte" er en passende beskrivelse. De er mer i komfortable kategorien. Personlig så forbinder jeg de med 40 års krisen min (ble 40 for noen mnd siden). Da sluttet jeg nesten på dagen det ene paret med El naturalista skoene som jeg har. I den sektoren jeg jobber i er det et overveldende flertall av damer på 40+ som går med Uno klær, en pappegøyeøredobb, fargerike smykker og El naturalista sko. Det er og forblir den store skrekken at jeg blir "en av dem"
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg synes ikke de er dødsstygge, liksom, men det er ikke min stil.
![]() |
#19 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Det er vel akkurat den gruppa der jeg forbinder med de skoene. Og overhodet ikke rockere. De er sikkert gode å gå med, men absolutt ikke noe jeg hadde kledd på meg. Jeg mener fortsatt at jeg er så "ung" at ønsker jeg komfortabelt så blir det converse.
![]() |
|
|