|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begans kommer med dressMen vannsøylen sto det ingenting om. Hm.
|
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Begans kommer med dressHvem størrelse går den opp til da?
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Begans kommer med dressI katalogen står det str. 92-122.
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bergans kommer med dresså få flere gode alternativer. Men var ikke de fineste jeg har sett, minner om en navigare dress han hadde noe for noen år siden. Sist redigert av Isolde : 16-03-11 kl 08:48. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bergans kommer med dressJa, men når Bergans skriver "middels aktivitet", så tror jeg ikke det er slitestyrken de refererer til, men pusteevnen til plagget? Altså hvor høy aktivitet du kan være i, og fremdeles oppleve at plagget holder deg passe varm og tørr innvendig.
|
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bergans kommer med dressNoen som har vert borti dette stoffet da? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bergans kommer med dressJeg så på den i katalogen i går kveld og syntes den var fin, men synd den ikke er foret synes jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bergans kommer med dressOm jeg ikke tar feil så er Element nytt av året. Jeg tipper de har utviklet et billigere stoff blant annet med tanke på barnetøy, for å ikke prise seg ut av markedet.
|
|
|
|
#12 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begans kommer med dress
Kommer vel an på ungen, her nekter 1. og 2.klassingen å gå med |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Begans kommer med dress
På vår kommende skole er det i alle fall todelte dresser som gjelder. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bergans kommer med dressSnakket akkurat med foreldre med 1. og 2. klassinger her, og flere av dem har hele dresser. Jeg vet at poden foretrekker det selv, for han liker det lettvint.
|
|
|
|
#15 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans kommer med dressDet var få som hadde hel dress i Størsta sin klasse da hun begynte i 1.klasse. Hun hadde både hel dress og 2-delt, og hun foretrakk absolutt 2-delt.
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Bergans kommer med dressGutten vår, som går i 3., byttet ut den hele dressen sin for en måneds tid siden, fordi den var slitt hull på. For hans del kunne han sikkert gjerne fortsatt med dress, for det er jo veldig praktisk. Han er ikke akkurat av de mest motebevisste - for å si det sånn - men jeg mener det er flere i klassen hans som bruker hel dress fremdeles. (Jeg er så sjelden på skolen nå at jeg egentlig ikke har oversikt lenger.)
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Bergans kommer med dressVi har en ganske pent brukt hel vinterdress til storebror, for han foretrekker helt klart todelt, og det har han gjort siden midten av førsteklasse. Mitt inntrykk er at det varierer fra skole til skole, for de aller fleste i hans klasse har todelt.
|
|
|
#18 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans kommer med dressEldste her brukte heldress hele første klasse, men nå i andre har han brukt den helt til jul og |
|
|
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Bergans kommer med dressMine unger har brukt hele vinterdresser etter de begynte på skolen, men ikke vårdresser. De har hatt en vårdress i 1. klasse, men den har vel egentlig bare hengt til pynt. Jeg hadde ikke brukt penger på heldress til et skolebarn. Grunnen til at toern har hatt nå er at han er så mye mindre enn eldstemann slik at det er hans barnehagedress som har vært brukt.
|
|
|
#20 |
|
Hertuginne
|
Sv: Bergans kommer med dressVårdress til vår andreklassing tror jeg ville vært mest til pynt. Han har en billig skallbukse som han kan bruke om det er litt vått og fuktig, ellers så brukes det kun jakke ute når det ikke er snø. Så får det heller være om han blir møkkete på buksene, det er vel det jeg har vaskemaskin til.
|
![]() |
|
|