|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonVitenskapelig testet med Sleep Cycle på iPhone. Beklager store bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonHvordan funker den Sleep Cycle? Har hatt lyst å prøve den, men er usikker på hvordan den funker, liksom.
![]() |
#3 |
Har diplom
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonMan laster ned appen, skrur den på, så velger man det tidspunktet man senest skal stå opp på. Så legger man den i senga (den må være på lading), og så måler den søvnen basert på hvor mye man rører på seg. Den vekker deg når den tror du er våken/ikke i dyp søvn i løpet av et tidsrom på en halv time før du har satt alarmen. Også får man sånne morsomme bilder av hvor mye man har sovet, da. Jeg syns det er lettere å våkne, men det kan være jeg lurer meg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonMen når man deler seng med en annen vil det da gi feil resultat? Vil den ikke fange opp bevegelsen til andre?
![]() |
#5 |
Har diplom
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonJa, det er mulig |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonDet er klart at den fanger opp bevegelsene fra andre, ellers ville hun jo ikke kunne påvirket deg. Hvis barnet lå pent og pyntelig på sin side av sengen ville ikke din søvn bli forstyrret, antar jeg?
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonJo, når hun snakker i søvne stort sett hele natta så blir den jo det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
villende
|
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjonJeg har testet denne appen både alene i sengen, med mann, med mann og barn, og med bare barn. Alene eller med mannen får jeg omtrent samme utslag på søvn (helt uavhengig av om det er han eller jeg som står opp hvis Mini bråker på natten, vi våkner jo begge to uansett, så sånn sett stemmer grafen, og innimellom er det ikke så dumt å vite hvor mange ganger man har våknet i ørska pga. hylende barn.) Med mann og barn i senga blir natten helt klart mest urolig, med bare barn i sengen blir den litt mindre urolig enn med full familieseng. Sist redigert av Gaia : 16-03-11 kl 10:41. Årsak: En liten presisjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Søvnkvalitet når man deler seng med barn - en grafisk representasjon
![]() |
#10 |
|