|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Hjelp! Har mottatt en litt ekkel mailIkke ekkel i betydningen slibrig eller noe slikt, men rett og slett med dette innholdet:
Det står jo overhodet ikke hvem jeg skal ha shoppet fra og jeg kjenner ikke igjen avsender adressen. Den er forøvrig diverse bokstaver @wanadoo.fr Jeg forsøkte å skrive inn følgende adresse www.wanadoo.fr og ble omdirigert hit: http://www.orange.fr/ Noe som er akkurat like ukjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Hjelp! Har mottatt en litt ekkel mailEr nok bare spam-mail. Har fått mange slike mailer, hvor jeg har kjøpt meg penisforlenger og mye annet. Bare slett den du. Tror ikke det er noe "farlig".
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Har mottatt en litt ekkel mailBare spam, slett det fort som fy. Jeg har filter på mailen så jeg slipper de fleste sånne mailer, men får noen innimellom som jeg selvsagt bare sletter med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hjelp! Har mottatt en litt ekkel mailJeg tipper at den mailen er en metode for å sjekke om mailadressen din er aktiv. De som sender ut spam vil jo helst sende til mailadresser som er i bruk, så de sender ut sånne mailer i stort opplag og så når man klikker på linken så får de bekreftet hvilke mailadresser som er aktive.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp! Har mottatt en litt ekkel mailHar fått slike men de går rett i spamboksen min da spamfilteret luker de ut for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hjelp! Har mottatt en litt ekkel mailwanadoo og orange er to internettleverandører, akkurat som Telenor.
![]() |
#7 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hjelp! Har mottatt en litt ekkel mailBare og slette ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|