|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Noen som har EasyAccsess?Vi vurderer sterkt EasyAccess m/fingeravtrykk. Noen som har erfaring med denne? Er den så enkel i bruk som de sier mht unger m/møkkete fingre og kulde?
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har EasyAccsess?Tipper han kjøpte Easy Access i samme slengen som rømme.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Noen som har EasyAccsess?P.t. ser den veldig fin ut. Slet litt med å legge inn Mini sitt fingeravtrykk - han må nemlig stå i ro i 3 sek. Men vi la inn 3 bilder av hver pekefinger og i verste fall kan han slå koden. Messetilbud var 6.500,-. Aldri mer "jeg har glemt nøkkel" "jeg vet ikke hvor nøklen er". Døra er låst så fort man går ut døra. Og ingen kan snike seg inn
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Noen som har EasyAccsess?
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
Koden består av kunn tall, minst 3, max 10. Man kan legge inn 99 forskjellige fingeravtrykk, og forskjellige koder. Man kan også legge inn kode som gjelder kun en bestemt dag, f.eks til vaskehjelpen.
![]() |
#12 |
Pauset
|
Hm. Jeg ville hatt en lang kode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
Ja.. kunsten er å ha en kode som ikke er "naturlig", men det er ganske mange tallkombinasjoner tilgjengelig. Men dersom de ikke husker koden så har de stort sett tilgang til mobil - så glemmer de den, så kan de ringe mannen eller meg å få den pr telefon. De anbefalte faktisk at ungene ikke hadde koden tilgjengelig - og at de først og fremst brukte fingeravtrykk. Og skulle alt "klikke" så har vi spesialnøklene som skal til for å få åpnet den
![]() |
|
|