|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Vi har en sammenleggbar reise-trappegrind fra BabyDan som har stått oppslått og ubrukt i et års tid nå. Jeg tenkte å selge den, men det er jo helt umulig å få slått den sammen og lagt den i reiseveska!? Jeg husker at det var et triks, men jeg husker ikke hva trikset var. Er det noen som kan hjelpe meg? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?På midten på sidene, klem sammen, røsk og rist litt, og voila. Men tror man må treffe noen spesielle greier når man klemmer.
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Eventuelt; man banner så høyt at mannen kommer stormende for å se hva som skjer. Så forsøker han seg på å slå den sammen, og klarer det så lett som bare det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superbasinella
|
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Jeg kjenner problemet. Holdt på ganske lenge før jeg fikk min helt sammen. Har ikke noe fasitsvar for jeg vet ikke helt hva jeg gjorde når jeg plutselig fikk det til. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Tja, jeg fikk ikke respons da jeg prøvde å gi vekk min, så jeg vet ikke.
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Ikke? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Du må jo gjerne prøve. Kanskje du bor mer lagelig til enn meg, for jeg gidder ikke å sende den i posten.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Hva skulle du evt. hatt for den der, Mei? Hvis den altså er mulig å slå sammen uten å banne i timesvis.
|
|
|
|
#14 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Man banner bare i begynnelsen. Det er som å legge sammen reiseseng.
|
|
|
|
#15 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?
Jeg ser at ny pris er 650 (kilde: finn) og at de på finn ligger ute for 400. Tenkte å prøve meg på 300 men om du vil ha den kan vi si 250. Du bor jo dessuten så nært at du kan hente. I såfall foreslår jeg at du henter en dag mannen er hjemme. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: BabyDan ToGo - hvordan slår jeg den sammen?Ved nærmere vurdering kom vi frem til at vi sånn egentlig ikke trenger den. Prøv å selge den du, så kanskje du får mer for den også.
|
|
![]() |
|
|