|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnJeg har blitt så vant til å laste ned/kjøpe oppskriftene mine på nett nå at jeg ikke husker hvordan det gjøres i garnbutikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnDet pleier du ikke å få nei. |
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnGarnbutikken "min" selger oppskrifter uten garn - de har hvertfall gjort det de to gangene jeg har spurt, så det varierer kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garn
Det går ikke i min lokale sjappe. Men det hender kunder som er der mye får spesialbehandling, hvis det er den hyggelige damen som er der og ikke Den Andre. |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnJeg kjøpte iallefall oppskrift til Mariusgenser i går, uten å kjøpe garn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnJeg har en strikkeglad dame på jobben og nevnte at jeg hadde lyst til å strikke denne Mariuskjolen/Tunikaen.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er da lue i marusmønster. hvis det er mitt prosjekt så er det dårlig hvis jeg ikke får kjøpt heftet for det. Makan.. Det får da være grenser for hva strikkebutikkene kan ta seg frihet til.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnJeg har god erfaring med å kjøpe garn til den minste oppskriften jeg kan finne i samme hefte.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Nei, egentlig er du pålagt å kjøpe garn til en av oppskriftene i det heftet du kjøper. Det varierer hvor strenge garnforretningene er på dette.
![]() |
![]() |
#17 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnSandnesgarn krever minimum 4 nøster sammen med heftet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Kjøpe oppskrift på Mariuskjole uten å kjøpe garnDet er jo helt håpløst egentlig, det har jo hendt at noen jeg kjenner finner ut at oppskriften var i vanskeligste laget og påbegynt prosjekt blir liggende og liggende og liggende helt til det går på bålet, ti år senere....
![]() |
|
|