|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Fakta-linker til bilsikring!Nå er jeg så fly forbanna! Xen har kjørt rundt med snuppa på 6 år usikret i nesten 1 år!!! Snuppa og jeg satte å snakket sammen og da kom det plutselig frem, jeg har tatt han på dette før og han bortforklarte det. Nå ringte jeg igjen og han løy å sa at joda hun sitter sikret hun |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fakta linker til bilsikring!!For å være ærlig, så tror jeg at med den idiotholdningen så kan man finne frem all verdens informasjon uten at det biter på.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fakta linker til bilsikring!!Det er da ikke lov å kjøre med 6-åringen usikret i bil? Ring politiet og få dem til å stoppe han!
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Fakta linker til bilsikring!!I området rundt her hiver folk ørten unger inn i bilen, 2-3 stk usikret i forsetet med airbag. De skal jo "bare" til skole/barnehage. Ja, det er kort vei. Så kort vei at det er tryggest å gå. Og så lav fart at det er tryggere å sitte uten belte i baksetet enn foran en airbag når man er for liten.
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fakta linker til bilsikring!!Så utruleg frustrerande!
![]() |
#7 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fakta-linker til bilsikring!Takk for link Niobe! Jeg fant mange gode artikler og argumenter og ren fakta der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Fakta-linker til bilsikring!(Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|