|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Celleprøver tidligere enn 25 år når man har fått barn?Trodde man burde ta celleprøver fra den tiden man fikk barn jeg, kan man vente til 25 år om man har fått barn tidligere?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Celleprøver tidligere enn 25 år når man har fått barn?Masseundersøkelsen der en får innkalling hvert 3. år er fra 25 år uansett om en har fått barn eller ikke (så lenge en er seksuelt aktiv), men det betyr jo ikke at en ikke kan ta celleprøve før det. En lege vil vel rådgi hver enkelt om dette. Celleprøver er selvsagt frivillige, men det er et poeng å ta den prøven hvert 3. år fordi en kan oppdage endringer før de blir for alvorlige.
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Celleprøver tidligere enn 25 år når man har fått barn?Jeg begynte å ta celleprøver når jeg var 19 og gravid. Har tatt 2 siden det også. Jeg er altså 24 år nå og har tatt 3 celleprøver. Tror legene mine er overivrige. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Celleprøver tidligere enn 25 år når man har fått barn?Mulig jeg er helt på jordet, men jeg trodde den hissigste typen livmorhalskreft var mest vanlig blant de unge som ikke har født barn?
|
![]() |
|
|