Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-11, 23:00   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?

Det ser visst ut til at det er på tide å felle noen tårer på tv igjen.
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7559156

Sist redigert av Slettet bruker : 22-03-11 kl 01:09. Årsak: Annen link
  Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:00   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?

(Egentlig håper jeg på å lokke til oss noen frp-ere å krangle med. )

Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:01   #3
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Det er visst mye grums i Frp...

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:03   #4
Left
Passiv

Standard

Jeg kan si med en gang, at den dama får ikke så mye som en enslig kleenex, enda mindre en hel pakke. Eller - den dama kommer aldri, noen gang, ever, til å få noe som helst av meg annet enn fliring.

Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:05   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Det er visst mye grums i Frp...

Asså - de samler seg nå ihvertfall der da. Hvordan var dette igjen - de kaster ut annenhver overgriper eller noe sånn? Søviknes ble vel værende, men Chim eller hva han nå het ble kastet ut?

Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:10   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ja, han kom i hvert fall ikke fra Tønsberg som de andre, Chim, Per Arne, Bent ...

Gammel 21-03-11, 23:11   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er resten fra samme sted?

Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:15   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars, misforståtte, Frp-mann. Det er sikkert alle andre sin feil.

Gammel 21-03-11, 23:17   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:20   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ikke en eneste nykommer fra frp som vil krangle?

Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:31   #11
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ikke en eneste nykommer fra frp som vil krangle?

Jeg kan late som om jeg er. Siden jeg er så innmari god til å krangle, lizzm.

Gammel 21-03-11, 23:34   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg kan late som om jeg er. Siden jeg er så innmari god til å krangle, lizzm.

Vi kan prøve.

Ja, hva mener du er rett reaksjon fra frp når det gjøres sånne handlinger fra deres topptillitsvalgte, egentlig? Mener du Søviknessaken ble håndtert særlig bra?

Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:39   #13
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ja, hva mener du er rett reaksjon fra frp når det gjøres sånne handlinger fra deres topptillitsvalgte, egentlig? Mener du Søviknessaken ble håndtert særlig bra?

:tar sats: ... Nei. Sukk. Jeg er en elendig Frp`er.

Gammel 21-03-11, 23:39   #14
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ødelegger jeg hvis jeg linker til denne oversikten: FrP-politikere oftest straffedømt.

Gammel 21-03-11, 23:53   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ødelegger jeg hvis jeg linker til denne oversikten: FrP-politikere oftest straffedømt.

Vi kan jo se om det napper?

Strutsen - det er jo en bra ting.

Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 00:00   #16
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 00:04   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Nah.

Gammel 22-03-11, 00:07   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nah.

Næmmen - jeg sitter jo på jobben.
Sjeeeedeli.

Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 00:08   #19
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er ganske hårreisende å henge ut noen på den måten jeg da. Til og med dømte pedofile blir ikke hengt ut med navn og bilde i riksdekkende aviser, men en FRP politiker, joda da skal man henge ut.
For all del, gjør man noe straffbart skal man ta konsekvensene av det, men å bli hengt ut på denne måten en halv dag etter at man er tatt inn til avhør er ikke greit!
Jeg hadde virkelig håpet at det ikke lå et slikt innlegg her inne nå, jeg håpet i det lengste at dere ikke hang dere på uthengingen av et menneske før det i det hele tatt er reist tiltale. Men neida, blindet av partitilhørighet så må det være om å gjøre å henge ut mest mulig.

Gammel 22-03-11, 00:13   #20
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Jeg hadde faktisk ikke lest linken før jeg så hva du svarte, Inter. :har lest den nå:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.