|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Det ser visst ut til at det er på tide å felle noen tårer på tv igjen. Sist redigert av Slettet bruker : 22-03-11 kl 01:09. Årsak: Annen link |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?(Egentlig håper jeg på å lokke til oss noen frp-ere å krangle med. |
![]() |
![]() |
#3 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Det er visst mye grums i Frp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Jeg kan si med en gang, at den dama får ikke så mye som en enslig kleenex, enda mindre en hel pakke. Eller - den dama kommer aldri, noen gang, ever, til å få noe som helst av meg annet enn fliring. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?
Asså - de samler seg nå ihvertfall der da. Hvordan var dette igjen - de kaster ut annenhver overgriper eller noe sånn? Søviknes ble vel værende, men Chim eller hva han nå het ble kastet ut? |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Ja, ja, han kom i hvert fall ikke fra Tønsberg som de andre, Chim, Per Arne, Bent ...
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Er resten fra samme sted? |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Ikke en eneste nykommer fra frp som vil krangle? |
![]() |
![]() |
#11 |
TittelTøs
|
Jeg kan late som om jeg er.
![]() |
#12 |
Passiv
|
Vi kan prøve. |
![]() |
![]() |
#13 |
TittelTøs
|
:tar sats: ... Nei. Sukk. Jeg er en elendig Frp`er.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Ødelegger jeg hvis jeg linker til denne oversikten: FrP-politikere oftest straffedømt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
Vi kan jo se om det napper? |
![]() |
![]() |
#16 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Jeg synes det er ganske hårreisende å henge ut noen på den måten jeg da. Til og med dømte pedofile blir ikke hengt ut med navn og bilde i riksdekkende aviser, men en FRP politiker, joda da skal man henge ut.
![]() |
#20 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Jeg hadde faktisk ikke lest linken før jeg så hva du svarte, Inter. :har lest den nå:
![]() |
|
|