|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Salt in the rainbow
|
Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJeg kjøpte HH skalldressen på tilbud på Coop OBS i går, den har Helly Tech XP-teknologi, og vannsøyle på 15.000 mm. Allikevel var poden søkkvåt i dag, etter å ha vært ute i ca 1 time. Skuffa. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tøff
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHHmh ... Jeg har sendt gubben på G-sport for å handle HH dress i dag. Også 15k vannsøyle. Bør jeg be ham dra hjem uten?
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHTja... Det kommer helt an på hvordan poden din har lekt den timen han var ute.
|
|
|
#5 |
|
Tøff
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HH
Hahaha, jaja, det er nok bedre enn vinterdress med gummibukser utenpå uansett. Som er det jeg fant henne i da jeg hentet henne i dag. Hun bader altså, det tøffeste i hele verden er vann.
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHHøy eller lav vannsøyle tror jeg ikke har så mye å si i dette vårværet.
|
|
|
|
#7 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHMine to barnehageunger har hatt gummi-regnbukser på i dag, og likevel har jeg ørten våte stillongser og ullbukser på badet. Når akebakken fra en snøhaug ender i en den dypeste vanndammen, så blir de våte uansett.
|
|
|
|
#8 |
|
bits and pieces
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHHmmm, kanskje jeg ikke burde pakke bort POP vinterdressen enda. Lillebror var jo faktisk tørr innvendig selv om dressen var klissblaut. Tror den er for tykk for å bli våt igjennom
|
|
|
|
#9 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHHm. Han er 1,5, så han aker ikke så mye, og ikke heller de vann ned nakken på hverandre heller. Men det er klart at han kan ha badet i sølepyttene, og fottøyet var Ecco Goretex, så det kan jo hende vannet har kommet inn der og... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHDet er nok ikke dressen, nei. Jeg ville ihvertflal gitt den en sjanse til. Det er utrolig hvor de klarer å bade i de minste søledammer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJeg hadde ett - 1 - barn av atten som ikke var våt inn til skinnet i dag.
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHLurer på hva ungen min har hatt på av klærne sine i barnehagen i dag, for i dag er eneste dagen han kom hjem i samme klærne han dro i og ingen pose med hjem. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHKnerten har visst brukt gunniregntøyet (som er der som backup, må jeg visst minne dem på igjen...) i dag, og gummistøvler.
|
|
|
#15 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHDet er været. Og er det ikke det så gir jeg totalt opp skallklær.
|
|
|
|
#16 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJepp, han hadde heldigvis 2 lag ull under, så han har nok ikke vært kald. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHGi den en sjanse til.
|
|
|
#18 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJeg hentet også tørr unge i dag. Reima pluss regnbukse utenpå. De fleste andre var søkkvåte og har vært det de siste ukene. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HH
Signerer. Reimadressen var søkkvåt utenpå, men 3-åringen inni var tørr, og han ble hentet i det samme som han ble levert i i morges.
|
|
|
#20 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHBrukt Troll regndress med ullfor (fast) de siste dagene, men vannet kommer opp nede. Eneste hun har vært tørr i er Reimatec +, men jeg synes den blir for tykk nå, vært nærmere 10 grader her i dag. Trolldressen er egentlig for tykk også, så i morgen blir det P.OP todelt vårdress.
|
![]() |
|
|