Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oslos beste spareribs?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 21:32   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Oslos beste spareribs?

Vi skal en tur til hovedstaden fra lørdag til søndag for å få med oss Top gear live showet.
Siden mannen elsker spareribs så skulle vi jo ha prøvd å funnet en god slik plass å spist.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:48   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslos beste spareribs?

Jeg vet ikke om det er byens beste, men mannen min bestiller alltid spare ribs på Friday's.

Gammel 24-03-11, 21:52   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vet ikke om det er byens beste, men mannen min bestiller alltid spare ribs på Friday's.

De er gode på Fridays ja.

Byens beste spareribs lagde de på en restaurant på Aker Brygge som ble nedlagt for en ti års tid siden. :hjelpsom:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:56   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har spist spareribs på en cajunrestaurant som heter New Orleans for omtrent hundre år siden, men om de var dårligere eller bedre enn det de serverer andre steder, det veit jeg neimen ikke. De hadde akkurat fått brukbare kritikker da, i alle fall, men det er som sagt ca hundre år siden jeg var der. Ti, for å være mer presis. :teller:

Gammel 24-03-11, 22:03   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

De er gode på Fridays ja.

Byens beste spareribs lagde de på en restaurant på Aker Brygge som ble nedlagt for en ti års tid siden. :hjelpsom:

Jimmy´s

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:04   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Friday's.

Gammel 24-03-11, 22:23   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jimmy´s

Jaaa! Jimmy's var det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:06   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hard rock cafe sine ribs er desidert best.
Fridays sine har tapt seg veldig etter at de skiftet over fra ferskvarer til frossenvarer.

Gammel 24-03-11, 23:14   #9
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hard Rock Cafe, syns jeg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:18   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Friday's er tørre. Jeg klarer ikke stoppe å spise når jeg bestiller spareribbs på Hereford Steakhouse på Jernbanetorget. De er saftige og med masse deilig tilbehør.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:20   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har spist spareribs på en cajunrestaurant som heter New Orleans for omtrent hundre år siden, men om de var dårligere eller bedre enn det de serverer andre steder, det veit jeg neimen ikke. De hadde akkurat fått brukbare kritikker da, i alle fall, men det er som sagt ca hundre år siden jeg var der. Ti, for å være mer presis. :teller:

Der har jeg også fått god spareribs. Og så har de en veldig god kyllingsalat der.

Gammel 24-03-11, 23:21   #12
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Helt grei anmeldelse fra 2009, så litt mer oppdatert enn min ti år gamle erfaring.

Gammel 24-03-11, 23:23   #13
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

New Orleans serverte fortsatt god spareribbs for to-tre år siden.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 00:04   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Egon har også god spareribs.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 00:07   #15
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hard Rock. Porsjonen kan med fordel deles på to.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 00:46   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hard Rock. Porsjonen kan med fordel deles på to.

Neheeei! Man må ha hele selv, og så ha brownie til dessert.
Og aller helst dele en jumbo combo til forrett.
Det er ingen steder jeg spiser så mye som på hard rock, jeg elsker hard rock og skulle virkelig ønske vi hadde det her i stvg.

Gammel 25-03-11, 09:56   #17
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Neheeei! Man må ha hele selv, og så ha brownie til dessert.
Og aller helst dele en jumbo combo til forrett.
Det er ingen steder jeg spiser så mye som på hard rock, jeg elsker hard rock og skulle virkelig ønske vi hadde det her i stvg.

Jeg tror aldri jeg har spist dessert på Hard Rock. Jeg har hatt lyst, men det er jo så innmari mye mat i hovedretten! Og mannen insisterer på forrett, det er jo nesten så man blir mett av bare den..

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:05   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neket: du spiser tydelgivis mindre enn meg.

Vi går ikke på Hard Rock, men på Friday's som jo kjører samme mat. Det er vel den eneste restauranten hvor mine unger faktisk holder ut en 3-retters middag og koser seg. Knerten spiser mozzarella sticks til forrett og snuppa potato skins. Og så mocha mud pie til dessert. Men da kan vi godt bestille halv porsjon med 4 skjeer, for da begynner selv jeg å bli mett.

Gammel 25-03-11, 10:11   #19
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes Fridays er best, etterfulgt av Egons, utrolig nok. Jeg liker ikke ribsene på Hard Rock, og de på Craigs på Onkel Donlads hadde altfor mye saus og krydder (tom. før man hadde på ekstra 3 sausene de serverte til).

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 12:41   #20
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes O'Learys har gode spare ribs.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.