|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Barnehagefotografering med FameAndre som har hatt barnehagefotografering med Fame?
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameBarnehagen vår brukte tidligere Fame. Bildene ble fine, men gruppebildet var at de satt sammen et og ett personbilde slik at de lå på rekke. De hadde en lei tendens til å glemme et barn eller to. I år og i fjor brukte de en annen fotograf, og det ble veldig bra bilder.
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameGruppebildet var et vanlig, oppstilt gruppebilde. Ikke noe å utsette på det, men det var rimelig gjennomsnittlig på alle vis.
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameNå har jeg vært med på barnehagefotografering noen år, og det året vi brukte en vanlig fotograf er det året med mest elendige bilder. Det er innimellom litt bobbob med sånne såkalte barnehagefotografer, men stort sett har de fleste vært fornøyde.
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameJeg har bare erfaring med Fame og skolebilder. De var så dårlige at de måtte opp på skolen og ta nye; de nye har jeg enda ikke sett.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameDe brukes fast i vår bhg, og vi har aldri vært fornøyd og dermed ikke kjøpt noen av bildene. Spesielt gruppebildene er katastrofalt dårlige, og prisene er sinnsvake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
--
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameHer brukte de også Fame i barnehagen. Jeg vet at noen veldig fornøyde med bildene, jeg var veldig misfornøyd. Alle bildene var tatt på skakke, ingen av bildene hadde med hele hodet - i tillegg hadde de redigert bort noen sår i ansiktet på lillesøsten, uten å spørre først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameJeg vet ikke hvilken fotograf de skal bruke i minsten sin barnehage i år (de har ikke hatt fotografering før, barnehagen er bare 1 år gammel), men jeg tror ikke det er Fame. Det som stresser meg litt er at de visst ikke skal ta gruppebilde? Bildene skulle være "nyeste kuleste sort", helt spesielle, jeg husker ikke helt hvordan de skulle se ut nå men jeg har aldri sett noe lignende i hvert fall. Og ikke noe gruppebilde ... Jeg er skeptisk, men vi får nå se.
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameJeg var utrolig misfornøyd da Fame tok bilder i barnehagen poden gikk i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameBhg til minsten brukte Fame i høst. Og vi har aldri vært så fornøyde med barnehagebilder før. Har til og med fått det ene på lerret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
WF: BNBE
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameFame tok elendige bilder i vår barnehage i forfjor. De har ikke blitt brukt videre. Flere barn fikk bilder med avkappet hode - enkeltbilder altså. Det var nemlig så veldig populært, fikk jeg opplyst da jeg ringte og klagde.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameFlere med dårlig erfaring, altså.
![]() |
![]() |
#13 |
--
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med Fame
Samme posering her også. Det ser veldig unaturlig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameVi var veldig fornøyd med Fame sine barnehagebilder, både portrettene og gruppebildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med Fame
Ikke fornøyd og jeg har nå tipset barnehagen om Fovea, som vi tidligere har vært fornøyd med i en annen barnehage. Jeg har snakket med en fotograf ang Fame, og det hun sa er at de har kastet seg inn i barnehagemarkedet de siste årene og har en vei å gå, men at de har vært offensive ovenfor barnehagene og gjør det veldig enkelt for de ansatte, så det er nok det de har vunnet mye på. De er gode på studiofotografering da, men det er en helt annen setting.
![]() |
#17 |
Øyboer
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameFantastisk dårlige er de. Aldri sett så dårlig gruppebilde som vi hadde i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameJeg var fornøyd med Fame på storebror, lillebror var tydelig utilpass og sjenert og hadde ingen kjemi med fotografen. Vi hadde Fovea året før og det var virkelig kjedelige bilder, mer natur enn barnet, liksom. Men det er jo smak og behag også, for i vår barnehage så vare det mange som var misfornøyd med Fame, så i år er det Fovea igjen.
![]() |
#19 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameVært fornøyd begge gangene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering med FameVi har også bare bra erfaring med fame, men jeg tror jeg ville hørt om omfoto hvis jeg ikke var fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|