|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvilket hyllesystem er best i boden?Uteboden vår er et virrvarr av ulike hyllesystemer, bygd etter "man tager hva man haver prinsippet" av forrige eier. Vi trenger nye hyller - og mer oversikt og system. Vi trenger 50 cm dype hyller som er fra 1.80 til over 2 meter høye og 160 brede, samt en ca 1,5 meter lang arbeidsbenk som er ca 30 cm dyp, gjerne med hyller under. Over denne skal det henges verktøy på veggen. I tillegg vil vi ha et høyt fryseskap passet inn i, eller satt ved siden av en av hyllene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Jeg har Ivar system og er fornøyd med det, rommer mye synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?I boden har vi ivar, trur eg, men i garasjen har vi et ikeasystem som tåler fukt.
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Broder er det vi har. http://www.ikea.com/no/no/catalog/ca...storage/10896/
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Vi har Broder i "inneboden" (soverom som funker som garderobe og bod), og er kjempefornøyd med det systemet. Blir mye mer plass enn i ivarhyllene fordi man ikke får stengene i mellom og kan utnytte plassen bedre. Iallefall hvis man går for veggfeste. En kasse kan f.eks plasseres over to hyller. Antoniusdeler kan også festes på Broder, iallefall kunne vi henge vårt tørkestativ fra antonius på Broder.
![]() |
#7 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Aner ikke, men har hyller skrudd i veggen på 2 av 3 vegger. Altså skinner på veggen som hyllene festes på. Aner ikke merke da det er forrige eier som monterte.
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Du får arbeidsbord i Broderserien også.
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Hm. Ikke jeg heller, mrn jeg mener det var det i hvert fall da vi kjøpte. Hm.
![]() |
#12 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Kan man bruke Broder i garasjen også altså? Der trenger vi også lur og effektiv oppbevaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Vi har våre på veggen. De gikk veldig fint å sette opp. (Så det ut som.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Vi har Ivar i garasjen. Og i matboden.
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Jeg har funnet noen solide hyller på Bauhaus nå som ser ut til å passe perfekt i allefall på ene veggen. På den andre veggen skal vi ha et høyt fryseskap, og da er det vel kanskje mest hensiktsmessig å bare ha hyller ved siden av. Hyller på 1,05 meter finnes vel neppe - og jeg vil gjerne ha dem 50 eller 60 cm dype. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?
Da kan du kjøpe veggskinner og hylleknekter/fester fra Elfa og noen lengre hyller som du kan kappe i passe lengde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Men blir det solid nok? Den må være så stødig at man kan montere en tvenge i den og jobbe ved den når man føler for litt metallsløyd eller andre småreparasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Mye mulig -ea-
![]() |
![]() |
#20 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket hyllesystem er best i boden?Vi bruker garasjen til sykler og akebrett og dekk. I uteboden har vi hageutstyr som potter og jord og frø og slikt. I tillegg har vi verktøy, diverse uteleker og en god del kjøkkenutstyr som ikke brukes hver uke. Kakebokser, leirgryte etc. I tillegg har vi en god del tørrvarer der - frokostblanding, mel og slikt vi kjøper inn stort av. Også har mannen hermetikklageret sitt der i tilfelle verdens undergang. Det utvides stadig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|