|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wimp eller Spotify?Jeg har ikke prøvd Wimp, men er veldig fornøyd med Spotify. Det er det de fleste jeg kjenner bruker, og da kan vi dele spillelister osv. Også kan ungene ha sine egne gratiskontoer så mine lister slipper å bli fylt opp av High School Musical, Justin Bieber og andre festligheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
wizzzard
|
![]() Sv: Wimp eller Spotify?Wimp, definitivt. Brukte spotify først men bytta etter å ha prøvd Wimp. Meir av musikken eg vil ha, og mykje betre program. (tykkjer eg)
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wimp eller Spotify?Jeg bruker Wimp.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Wimp eller Spotify?Foretrekker Spotify, men det er så lenge siden jeg testet Wimp at jeg ikke husker hvorfor. Men testet de samtidig en stund, og foretrakk helt klart Spotify.
![]() |
![]() |
#7 |
Smugleser
|
![]() Sv: Wimp eller Spotify?Wimp. Liker grensesnittet, andel norsk musikk og anbefalinger, siden jeg ikke har tid til å lete etter hva jeg har lyst til å høre på.
![]() |
#9 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Wimp eller Spotify?Jeg liker Wimp best. Jeg liker at de har såpass mange anbefalinger på startsiden, at de fokuserer så mye på norsk musikk og også på ny musikk. For meg er grensesnittet på Wimp mye bedre enn på Spotify. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Wimp eller Spotify?Wimp er etter hvert blitt en del bedre en Spotify. De er mye bedre på norsk musikk, har større bibliotek enn spotify og selve applikasjonen er både penere og se på og har mer funksjonalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|