|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kald på føttene
|
Hva brukes i vogna når det blir vår?Langtidsvarslet mener at det er vårtemperaturer i vente (
|
|
|
#2 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Vi kommer til å bruke en fleecepose, nærmere bestemt en BuggySnuggle som vi legger et vognskinn inni.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Voksiposen kan vel brukes til soving selv om det blir litt varmere? Det er jo det de argumenterer med at gjør den verdt den stive prisen. Jeg satser på dunposen lenge ennå, men justerer heller litt på klærne.
|
|
|
#6 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Satser på skinn og rørospledd. Dyne på kjøligere dager.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Vi bruker en nomad vårpose, fleeceforet, passe tykk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Svigermor skal sy vognpose med voksimål, bare litt enklere variant. Vi kan ikke bruke vanlig voksi (til tross for at den er 12 år gammel) lengre for da smelter hun... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Jeg har fleecepose til vår-/høstbruk, samt voksi classic med sommerdyne og vinterdyne til barnehagebruk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Når det har blitt så mildt at jeg har lagt bort Voksiposene har jeg brukt skinn og dyne, og så har jeg justert etter beste evne med tepper og bekledning etter hvor kaldt/mildt det har vært. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Vi bruker bugaboo sin vognpose nå. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva brukes i vogna når det blir vår?Det ble brått varmt, gitt. Får improvisere litt et par dager og se om jeg får skaffet en tynnere pose. Eller leita fram den sommervoksiposen som sist ble observert før flytting ...
|
![]() |
|
|