|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?På bt.no skrives det om en narkoman som ble pågrepet av politiet som "aprilspøk". En forskremt bibelstunden var vitne til hendelsen, og en av offerets venner står frem og forteller om en mann med dårlig psyke. Visepolitimesteren bagatelliserer hendelsen veldig, og mange av kommentarene under artikkelen går på at dette er typisk politiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?Politiet beklager "i den grad vedkommede tok det ille opp". Det blir litt i samme gate som; "Jeg beklager at du reagerte på det jeg sa.".
![]() |
#4 |
Hjuleglede
![]() Sv: Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?Jeg er helt enig når det gjelder beklagelser etter ufine hendelser. Men jeg tror at det er artikkelen som er aprilspøken. Jeg håper hvertfall det, for en slik "pågripelse" av en narkoman (eller av hvem som helst, for den del) er virkelig langt over streken for hva man kan tillate seg i aprilspøkens navn. Og selv da synes jeg det er særdeles usmakelig og overhodet ikke morsomt i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?
Det er jeg sikker på at den er.
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Det ser ikkje sånn ut. Det står ei oppdatering om saka i dagens papirutgåve av BT.
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
Jeg hadde ikke helt troen på at dette var en aprilspøk, nei. Minnet lite om en underholdende aprilspøk.
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() |
#10 |
Hjuleglede
![]() Sv: Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?Jeg anså det som såpass hinsides at polititjenestemenn kunne funnet på noe slikt, og minst like hinsides at en visepolitimester skulle bagatellisere det så til de grader, at jeg var rimelig sikker på at det var BT som spøkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trøndelag.
![]() |
![]() Sv: Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?Jeg synes den der er litt for drøy. Sånt gjør man bare ikke. Synes at politiet setter seg selv i en mindre respektert lys når de utfører slike handlinger.
![]() |
![]() |
|
|