|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Noen med erfaring med "lei en ikea-handyman"?Jeg innser mine begrensninger og ønsker å få hjelp til oppmåling og montering av ny benkeplate på kjøkkenet som snart blir mitt. Ikea har en ordning som heter "lei en ikea-handyman", og dette virker ganske greit, med faste priser på det meste. I tillegg til ny benkeplate skal jeg ha ny vask og et nytt skap til å bygge inn kjøleskap og fryser. Jeg håper at samme mannen kan fikse alt på en gang - helst på samme dag. Er det noen som har erfaring med denne ordningen til ikea? Er det noe spesielt jeg evt. bør være oppmerksom på? |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen med erfaring med "lei en ikea-handyman"?Jeg fikk snekker fra Ikea til å montere hele kjøkkenet pluss stenge en dør. Det gikk veldig fint, hyggelig snekker kom da han skulle og gjorde jobben på en brøkdel av tiden jeg ville brukt selv. Men det er noen år siden, så jeg vet ikke hvor relevant det er.
![]() |
#3 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Noen med erfaring med "lei en ikea-handyman"?Jeg har ikke erfaring, men det er stor mulighet for at jeg vil skaffe meg det sommeren 2012. Tror ikke kjøkkenet skal til pers før den tid. Jeg følger med i spenning!
![]() |
|
|