|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() [Hage]Hurtigvoksende, brei busk/tre?Jeg må skjerme litt for veien, litt fortere enn hekken min vil vokse.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: [Hage]Hurtigvoksende, brei busk/tre?Du skulle hatt den typen hekk vi har i hagen du... Stor og nydelig er kanskje ikke helt synonymt, men vokser fort?? Jepp.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage]Hurtigvoksende, brei busk/tre?Ungarsk syrin vokser fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage]Hurtigvoksende, brei busk/tre?Syrin anbefaler man å ikke plante. Det oppfører seg som et ugress, og er et lite helvete å bli kvitt. Oslo kommune anbefaler at man unngår å bruke syrin. (Jeg fant ikke akkurat den artikkelen jeg leste tidligere, men lenker til en som omhandler det samme.) Syrin sprer seg både ved rotskudd og ved frø. Og rotskuddene er overalt.
![]() |
#7 |
Einsam
|
![]() Sv: [Hage]Hurtigvoksende, brei busk/tre?Syrin er jeg allergisk mot, så det utgår nok... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Hage]Hurtigvoksende, brei busk/tre?Uff, naa leste jeg at det stod [Mage], og lurte paa hva i helvete hurtivoksende og buskete mage var for noe!??
![]() |
|
|