|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Wenche Foss sin begravelseFlere som har grått seg igjennom den?
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wenche Foss sin begravelseJeg har hatt det på her, fin begravelse for damen.
Ja, den var fin!
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Wenche Foss sin begravelseIkke sett på, har ikke hatt tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Wenche Foss sin begravelseJeg jobber like ved, så man kan si jeg merket godt at noe skjedde i byen i dag. Tykt med mennesker utenfor, og jeg måtte brøyte meg igjennom for å komme frem. Trafikken var også fullstendig kaos, men jeg vet ikke om dette er på grunn av begravelsen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Wenche Foss sin begravelseJeg fikk sett litt, iallfall. Nydelig begravelse for en flott dame!
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Wenche Foss sin begravelseEn nydelig begravelse. Jeg har alltid vært i mot at den avdøde skal bestemme seremonien, men nå har jeg skiftet mening. Syns det at det gjenspeiler den avdøde så bra er fint og flott. Tror det må være godt for familien også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Wenche Foss sin begravelse
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Wenche Foss sin begravelseJeg så den ikke, men hørte Stålsett på radio. Jeg må si jeg har sansen for han. Rørt blir jeg ikke, men godt for familien at det ble en fin seremoni.
![]() |
|
|