|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() La oss snakke om vinterhage! :jupp:Jeg skal flytte inn i en blokkleilighet med en vinterhage på ca. 12 kvm. Hvordan skal jeg møblere den? Hva passer å ha som dekke på gulvene? Hvilke planter trives der? |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:Er den isolert?
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:Juhu.... Jeg har en litt mindre vinterhage, åtte kvm. Den er uisolert, typen "innglasset balkong" tror jeg vi kan si. Sist redigert av -ea- : 29-05-12 kl 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:Vi hadde stor suksess med å plante jordbær og alskens greier i verandakasser. Som sto inne på et bord, slik at det kunne flyttes ut av solsteiken.
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:Jeg har kjøpt en liten terrassevarmer og satt opp der, fint på seinsommerkvelder når det begynner å bli kjølig. Sist redigert av -ea- : 29-05-12 kl 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:Min vinterhage ligner veldig på din, ea! Sjøgress er også helt i min gate, men jeg vil gjerne ha noe som sitter litt fastere enn løse teppper lagt etter hverandre. Er det ikke det du har der? :myser: Jeg har også en slik grå ramme rundt alle vinduer, og kunne ønske de i stedet var hvite, men slikt går vel ikke ann å gjøre noe med..? Jeg får vel heller forsøke å spille på lag med det gråblåe. |
![]() |
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:Ja, jeg har bare et par små løse stråtepper nå - drømmen er å legge noe ordentlig over det hele. Tror det blir lunere da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:Jeg kan bidra med meg selv i en kurvstol med et hvitvinsglass i den ene hånden.
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: La oss snakke om vinterhage! :jupp:
En klassiker!
![]() |
|
|