|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() [Lesesirkel] Siri Hustvedt: Sommeren uten mennEr det noen som vil være med på lesesirkel? Jeg ønsker å foreslå Sommeren uten menn av Siri Hustvedt. Boken er ikke særlig tykk, og er om et tema mange kan finne interessant. Siri Hustvedt er en super forfatter. Hun er amerikansk, med norske aner. Og gift med Paul Auster, om nå det skulle være interessant.
Hvis noen flere vil være med på å lese denne foreslår jeg lesefrist på fire uker, fra nuh! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten menn
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennDa er den bestilt fra biblioteket, men siden det finnes 4 kopier i Oslo, og jeg er nummer 34 på lista, så tviler jeg sterkt på at jeg rekker det innen fire uker.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennJeg foreslo denne fordi vi pratet om den i en annen tråd. Jeg tror det pleier å velges litt eldre bøker av nettopp den grunnen du nevner, Tally. Så dette var nok et unntak. Men! Du kan veldig gjerne låne min! Jeg har såvidt begynt på den, men skal lese nå de neste dagene. Hvis du ikke er på reise i påsken kan du få den da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennJeg har nettopp kjøpt den på Kindle og er med.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennJeg har lest den allerede, og med begeistring.
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennDa har jeg reservert digikort på biblioteket og er med.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Ah, da er jeg happy as a clam!
Ja, det hadde vært fint! Vi har ingenplaner bortsett fra neste helg. Så skal vi ha fri en hel uke.
![]() |
#11 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennJeg er med dersom boka er å få i på biblioteket her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Typisk! Finner den ikke på amerikanske Amazon, bare på UK. Om jeg er knyttet opp mot den amerikanske så kan jeg vel ikke kjøpe fra UK, gjetter jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennDet vil jeg gjerne være med på. Siden det straks er påske, så er det kanskje en sjangse for at jeg kommer meg gjennom boka også.
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennTror jeg blir med her!
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennJeg blir kanskje med. Det er dårlig med snø på fjellet, så kanskje jeg får lest litt i påsken. UK kindle altså? Jeg tror det er der jeg har min konto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennHaha, på biblioteket her er det 8 måneders ventetid. Amazon kanskje?
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennJeg vil også være med!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Lesesirkel] Forslag til bok: Sommeren uten mennFor alle som leser på engelsk, har Tanum den til en ganske uslåelig pris.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|