Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Høsten er her

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 12:19   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høsten er her

Det er mørkere om kvelden.
Det er mørkere om morgenen.
Det er kjøligere.
Løvet faller av trærne.
Rotet samler seg i garasjen.

I går hang jeg opp lampa med elektrisk lys over kjøkkenbordet. Må ha lys nok til å lese avisen uten å lyse opp hele kjøkkenet.

Far har bestilt ny vedovn (hadde feieren på tilsyn i våres og vi måtte skifte stein i den gamle ovnen i stua).
Ved er bestilt i sommer, kommer når vi er ferdige med steinleggingen på gårdsplassen.

Løvet får ligge til gårdsplassen er ferdig.

Må rydde opp i garasjen, det skal være grovinnsamling i uke 41 eller 42.

Men jeg sitter jo her og koser meg

Nå skal jeg salmiakkvaske kjøpmannsdisken her på kjøkkenet og male den (på stedet - gidder ikke å bære den ned i kjelleren) så arbeidslyst, jeg sitter her.

:vink:

gullet er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 20:41   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, det er definitivt høst. Kald vind og småregn. Vi har vel hatt lite regn i høst egentlig så skal vel ikke klage på det.
Men merker at det blir fortere kjølig. Veden kom i helgen så den står trygt og stablet i boden og holder seg tørr. Så da er det bare å fyre i peisen når kulda kommer.
Lykke til med malinga av kjøpmannsdisken Gullet.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 20:45   #3
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her er det også høst... Sambo har revet alle vegger, tak og gulv i leiligheten... Vi håper å bli ferdige med oppussingen til jul. Trist å feire jul blant malingsspann og sparkelbøtter...

Jeg sitter her så lenge, ikke så mye jeg kan bidra med for tiden. Desto mer tid for meg å gjøre meg kjent her inne!!

Gammel 28-09-06, 21:02   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høsten har kommet og jeg synes den har sin sjarm men jeg det synes jeg alle årstider har.

Tinka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.